بازدید 6493

عاملان آتش سوزی عمدی در اکباتان به دام افتادند

کد خبر: ۱۰۰۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 10 October 2020

عاملان آتش سوزی عمدی درب منزلی در اکباتان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه شب اواخر شهریورماه گزارش یک فقره آتش سوزی درب منزلی در اکباتان به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بنا بر این گزارش، مأموران پایگاه پنجم این پلیس، تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند و در تحقیقات میدانی به دست آوردند که زن و مرد در حوالی محل آتش سوزی تردد دارند و در نهایت با آتش کشیدن درب ورودی منزل شاکی از محل گریخته‌اند.

در این گزارش آمده است، با توجه به حساسیت موضوع، مأموران تحقیقات تخصصی را در این خصوص آغاز کردند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زن و مردی با شاکی اختلاف حساب مالی دارند و پیش‌تر وی را به آتش کشیدن منزلش تهدید کرده‌اند.

گفتنی است، مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی با شناسایی مخفیگاه متهمان در حوالی ملارد، مدتی مخفیگاه آنان را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه سیزدهم مهر ماه موفق شدند، هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند و برای تحقیقات تکمیلی به این پایگاه انتقال دهند.

در پایان این گزارش آمده است، متهمان که در ابتدا منکر جرم ارتکابی بودند پس از مشاهده دلایل پلیس به جرم ارتکابی اقرار کردند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها