بازدید 6087

قیمت خودرو و اخبار خودرو های بازار ایران را در خودروبانک بخوانید

گروه خودروبانک این افتخار را دارد که اولین سایت خودرویی کشور به شمار می رود که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت و بررسی دقیق خودروهای جدید، تجربیات خود را در اختیار مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 10 October 2020

قیمت خودرو و اخبار خودرو های بازار ایران را در خودروبانک بخوانید

خودروبانک طی سال ها فعالیت خود با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، همواره تلاش کرده تا هموطنان را متناسب با نیاز و سرمایه ای که دارند، در انتخاب بهترین خودرو همراهی کنند و از همه مهم تر، خودروبانک در طول سال ها فعالیت خود همیشه تلاش کرده تا به هیچ گروه و یا حزب خاصی وابستگی نداشته و بررسی های خود را کاملا بی طرف و صرفا براساس واقعیت های موجود انجام دهد.

خودروبانک این افتخار را دارد که در میان سایت های فعال در حوزه خودرو، به عنوان پیشگام در زمینه تست و بررسی خودروهای مختلف موجود در بازار ایران شناخته شده و در سریع ترین زمان ممکن، شرایط بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کند و با بررسی دقیق خودرو و انتقال تجربیات به مخاطبان، اطلاعات کافی را در اختیار آنان قرار دهد تا در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند.

گروه خودروبانک بعد از سال ها فعالیت و بررسی خودروهای مختلف، تجربه رانندگی با اکثر خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا حتی تمامی خودروهای وارداتی را دارد و از همین جهت در بررسی خودروهای جدید با نگاهی به رقبا و مقایسه ویژگی های مختلف فنی و رفاهی آنان با خودروهای جدید وارد شده به کشور، شما را در انتخاب بهتر یک خودرو کمک خواهد کرد.

چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

خرید یک اتومبیل در کنار خرید یک خانه، از گران ترین هزینه های انجام شده در طول زندگی یک فرد به شمار می رود و این خرید برای ایرانی ها بسیار دشوارتر از همیشه شده بوده و لازم است که هر فرد ایرانی سرمایه چند ساله خود را جمع آوری کند تا شاید امکان خرید ارزان ترین خودروی بازار را داشته باشد که در این صورت ناچار به خرید گزینه های تحمیلی خواهید شد.

اما اگر این خرید متوجه خودرو های میان رده بازار و یا حتی خودروهای وارداتی و مونتاژی باشد، انتخاب مشتریان بیشتر و متنوع تر خواهد شد و همین موضوع انتخاب شما را سخت تر خواهد کرد. در چنین شرایطی ممکن است تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و کاذب، خرید آنان به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود که در ادامه مشکلاتی در تامین قطعات و خدمات پس از فروش و یا حتی کیفیت سواری برایتان بوجود خواهد آورد که شاید با قبول ضرر بالا، مجبور به فروش آن هم شوید.

حال خودروبانک طی سال ها برندهای معتبر اروپایی و آسیایی متعددی از جمله هیوندای، کیا، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، نیسان، لیفان و بسیاری از برندهای فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی بررسی کرده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس که دارای امکانات، مشخصات فنی و قیمت خودرو تقریبا مشابه هستند، مزیا و معایب آنان را مورد بررسی قرار می دهد تا مخاطبان سرمایه خود را برای انتخاب بهترین گزینه ممکن صرف کنند.

از اخبار ایران و جهان باخبر شوید

خودروبانک همیشه سعی بر این داشته تا جالب ترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان را در حوزه خودرو تحت پوشش قرار دهد. در سایت خودروبانک بخش اصلی به اخبار مهم دنیای خودرو اختصاص داده شده و بررسی مهم ترین اخبار ایران، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی، قیمت های جدید خودرو، قیمت انواع قطعات یدکی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر پرداخته می شود، از جمله پوشش کامل مسابقات فرمول 1 جهان که در سایت خودروبانک به طور اختصاصی بر روی مسابقات فرمول 1 تمرکز شده و جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول 1 مورد بررسی قرار می گیرد.

با بررسی های ویدیویی خودروبانک، انتخابتان را آسان تر کنید

این موضوع ثابت شده است که بررسی های ویدیویی با پویایی بالاتر و بررسی های دقیق تر، می تواند به انتخاب بهتر مشتریان کمک کند. از همان ابتدا گروه خودروبانک برای سهولت کاربران و درک بهتر تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی های خود را به صورت ویدیویی ضبط کرده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به رقبای همرده را بهتر و پویاتر مورد بررسی قرار داده است تا در انتخاب بهتر مخاطبان کمک کننده باشد.

گروه خودروبانک این افتخار را دارد که اولین سایت خودرویی کشور به شمار می رود که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت و بررسی دقیق خودروهای جدید، تجربیات خود را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

با مشخصات فنی ماشین ها آشنا شوید و با خودروهای دیگر مقایسه کنید

بخشی به عنوان مشخصات فنی خودروها در سایت وجود دارد که به راحتی می توان تمامی برندهای موجود در بازار ایران را در این قسمت پیدا کرد، کافیست بر روی برند مورد نظر خود کلیک کنید تا تمامی محصولات این برند در بازار کشور با تمامی مشخصات و امکانات به شما نشان داده شود.

وقت کافی برای خواندن تجربه های رانندگی سایت و یا دیدن ویدیوهای بررسی و مقایسه دو خودرو با یکدیگر را ندارید؟، به راحتی می توانید با مراجعه به بخش مقایسه خودرو، به ساده ترین شکل ممکن می توانید خودروهای مد نظر خود را کنار هم قرار داده و آنان را با استفاده از اعداد و ارقام با یکدیگر مقایسه کنید.

ثبت آگهی کاملا رایگان فروش خودرو در خودروبانک

در سایت خودروبانک https://www.khodrobank.com با هزاران بازدید کننده در روز، می توانید به راحتی و بدون هزینه اضافی ماشین خود را برای فروش آگهی کنید. در بخش فروش خودرو که دقیقا زیر بخش اخبار روزانه قرار گرفته، بازدیدکنندگان زیادی به این بخش برخورد کرده و خودروی آگهی شده تان را به راحتی می بینند. اگر هم قصد خرید یک اتومبیل داشته باشید، می توانید ماشین جدیدتان را از میان آگهی های ثبت شده در سایت پیدا کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار