بازدید 12594

اعتراف ترامپ به وجود تراکمی در ریه خود به علت کرونا

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری امریکا اگرچه مشخص نکرد آخرین آزمایش منفی وی چه زمانی بوده، اعتراف کرد که در اسکن ریه تراکمی وجود داشت که به همین دلیل در بیمارستان والتر رید بستری شده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷ 10 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ترامپ شامگاه جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز که نخستین حضور زنده تلویزیونی وی پس از ابتلا به کرونا محسوب می‌شود، افزود: هر روز در حال بهتر شدن است، اما تجهیزات والتر رید چقدر باورنکردنی بود.

وی از توضیح بیشتر در مورد اسکن‌های انجام شده خودداری کرد، اما گفت: فکر می‌کند یافته‌های ریه همان چیزی است که پزشکان او را وادار کرده‌اند برای تحت نظر قرار گرفتن در بیمارستان بستری شود.

رئیس جمهوری آمریکا برای آنکه بتواند توجیهی برای ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود و حضور در مجامع عمومی بیابد، مدعی شد که از امروز هیچ دارویی مصرف نکرده و آخرین دز داروهایش نیز تمام شده است.

ترامپ در پاسخ به این سئوال که چه درس‌هایی را در زمینه مبارزه با همه‌گیری با توجه به ابتلای خود آموخته است، اظهار کرد: «فکر می کنم خیلی مهم بود که زود آن را متوجه شدیم. می دانید، به محض اینکه احساس کردم خیلی زود به بیمارستان رسیدم.»

وی با بیان اینکه اکنون احساس خوبی دارد و احساس قدرت می‌کند، علائم و نشانه‌هایی که او را یک هفته پیش به بیمارستان والتر رید فرستاد «بیشتر خستگی» توصیف کرد.

رئیس جمهوری آمریکا درباره اینکه آیا حاضر است پلاسمای خونش را اهدا کند، از آنتی بادی درمانی استقبال کرد و آن را «معجزه آسا» خواند.

ترامپ در خصوص حرکتی که در مقابل بیمارستان والتر رید انجام داد و در یک ماشین در بسته همراه محافظانش قرار گرفت نیز گفت: آنها با ویروس کرونا مشکلی نداشتند و مدعی شد «افراد در آنجا (والتر رید) به شدت محافظت می شوند.»

وی اما توضیحی نداد که چگونه ماموران امنیتی وی در مواجهه با یک بیمار کرونایی تحت محافظت قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهوری آمریکا پزشکان والتر رید را باور نکردنی توصیف کرد و افزود: آنها از دانشگاه جان هاپکینز یا هر جای دیگری آمدند. حدس می‌زنم این خوبی رئیس جمهور بودن است.

ترامپ در پاسخ به این سئوال که حدس می‌زند در کجا به این ویروس آلوده شده باشد، منفعلانه گفت: مراسم‌های بزرگی در کاخ سفید برگزار شد.

وی در پایان این مصاحبه بار دیگر چین را مقصر انتشار ویروس کرونا معرفی کرد و بدون ارائه هیچ‌گونه مدرک معتبری منشا کرونا را چین دانست.

رئیس جمهوری آمریکا پاسخ مبهم دیگری هم مطرح کرد و آن این بود که هنوز نمی‌توانم به شما بگویم ، شاید در برخی از زمان‌ها بتوانم دقیقا گزارش دهم که چرا این ویروس به ما رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر