بازدید 24843
۵
در پاسخ به استعلام ای اف سی

فیفا ادعای سعودی‌ها علیه پرسپولیس را رد کرد

فیفا در این زمینه به AFC اعلام کرد محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید از تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) آغاز شده است
کد خبر: ۱۰۰۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 08 October 2020

این روزها پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درحال بررسی است و همه منتظر صدور رای سرنوشت ساز برای سرخپوشان هستند تا تکلیف این تیم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شود.

در همین راستا سعد السبیعی، خبرنگار نشریه «الیوم» عربستان خبر داد: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به استعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه شکایت النصر علیه باشگاه پرسپولیس پاسخ داد. فیفا در این زمینه به AFC اعلام کرد محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید از تاریخ 12 سپتامبر(22 شهریور) آغاز شده است و قبل از این تاریخ اگر باشگاه ایرانی بازیکنی جذب کرده باشد، مشکلی ندارد.

وی افزود: با توجه به مدارک ارائه شده از سوی باشگاه ایرانی، شکایت النصر و دلایلش ضعیف است و این نتیجه این پرونده در راه رد شدن اعتراض النصر قرار دارد.

با این خبر فدراسیون جهانی دفاعیه پرسپولیس در این پرونده را تایید کرده است. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس پنجره این تیم از 12 آگوست تا 12 سپتامبر(22 شهریور)، باز بوده اما در 12 سپتامبر بسته شده است. پرسپولیس در این فاصله بازیکن گرفته است و بر این هیچ مشکلی در قراردادهای بازیکنان جدیدش ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
شرم بر دشمنان پرسپولیس بخصوص ان خائنی که مدارک رابه النصرداد
دوستان استقلالی دارید کم کاری می منید ها!!! ببینم دیگه چه وطن فروشی و درغی دارید سر هم کنید

البته از همین الان اماده ایم مدارک تخلفات شما را برای محرومیت طولانی مدت از اسیا تقدیم AFC کنیم!! شما را ایرانی دیگر حساب نمی کنیم! وطن فروش نجس است
فیفا پنجره را بسته که بازیکن نگیرند حالا بیان قبل از اون تاریخ بازیکن بگیرند. میشه مگه؟‌یعنی این مسخره کردن فیفا نیست؟
زمستون میگذره و رو سیاهی می مونه برای ذغال. پرسپولیس محروم نمیشه و انشا الله تو فینال هم می بره و قهرمان میشه، ولی اونهائی که دوست داشتن پرسپولیس زمین بخوره روزهای سختتر از امروز در انتظارشونه.
به کوری چشم دشمنان خارجی و صد البته داخلی پرسپولیس کبیر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان