بازدید 5986
دسته‌روی و راهپیمایی اربعین ممنوع

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در پیشوا

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: دسته روی و راهپیمایی اربعین در پیشوا ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 07 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین عباسی اظهار کرد: وضعیت قرمز کرونا در شهرستان پیشوا همچنان تداوم دارد و بر همین اساس مجبور به تشدید محدودیت‌ها در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی منطقه و ابلاغ ستاد ملی کرونا، دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه‌ها، مساجد و مصلاها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و چایخانه‌ها، استخر و مراکز تفریحی تا اطلاع ثانوی با محدودیت فعالیت روبرو بوده و ممنوع است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی زیارت اربعین ترجیحاً در منازل قرائت گردد و در صورت برپایی هیئت‌ها نیز مراسم با تعداد و ساعت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار خواهد شد.

عباسی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان برپایی هرگونه تجمع، راهپیمایی، پیاده روی و دسته روی و همچنین برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی به استثنای ایستگاه‌های توزیع اقلام بهداشتی ممنوع است.

وی اظهار کرد: در این شرایط کمک به محرومان و نیازمندان جامعه و هدایت نذورات به این سمت، بهترین شیوه برای عمل به سیره اهل بیت (ع) و پرشور کردن اربعین حسینی است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه عبور از وضعیت موجود است و مردم باید همچنان به رعایت این دستورالعمل‌ها پایبند و به اجرای آن حساس باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل