بازدید 8637
۲

انفجارهای پی‌درپی در انبار مهمات وزارت دفاع روسیه

وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه اعلام کرد که در انبارهای مهمات توپخانه‌ای وزارت دفاع این کشور آتش‌سوزی و متعاقب آن چند انفجار رخ داده است و در حال حاضر ساکنان یک منطقه در نزدیکی انبار تخلیه و انتقال ساکنان ۱۰ روستای دیگر جریان دارد.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 07 October 2020


به گزارش تابناک، ایرنا از وزارت موقعیت های اضطراری روسیه نوشت: انبارهای مهمات وزارت دفاع روسیه در حومه شهر ریازان (در جنوب شرقی) استان مسکو دچار آتش سوزی شده است و صدای انفجارها از نقاط مختلف آن به گوش می رسد.

این انبارها در نزدیکی روستایی به نام ژلتوخینو قرار گرفته است و سوختن علف های واقع در نزدیکی آن عامل وقوع آتش سوزی بود که حریق بر اثر وزش باد به انبارهای مهمات سرایت کرد.

به دنبال سرایت حریق به محوطه انبارهای نظامی، واحد آتش نشانی مرکز نظامی اقدام به خاموش کردن آتش کرد که از عهده آن برنیامد و انتظار می رود واحدهای آتش نشانی وزارت موقعیت های اضطراری در اطفاء حریق شرکت کنند.

بر اساس گزارش وزارت موقعیت های اضطراری روسیه، در سه کیلومتری این انبارها، روستای کوزمینکی-۲ واقع شده که ۳۵ خانه با ۲۴ نفر ساکنان دارد که همه تخلیه شده اند و تخلیه ساکنان ۱۰ روستای مجاور انبارهای مهمات جریان دارد.

در ساعات آینده وزارت موقعیت های اضطراری روسیه یک هواپیما برای اطفاء حریق راهی محل حادثه می کند.

هنوز از تلفات جانی یا خسارات مالی این حریق گزارشی اعلام نشده است.

در سال های اخیر چندین مورد آتش سوزی در انبارهای مهمات ارتش روسیه رخ داده است.

آخرین مورد آتش سوزی در انبار مهمات روسیه روز ۱۴ مرداد ماه سال ۹۸ گزارش شد که انبار مهمات توپخانه در منطقه سیبری روسیه دچار حریق شد و دست کم هشت مجروح برجای گذاشت و یک نفر هم کشته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اینم بدتر از ما هی انباراش منفجر میشه!!
آره عمو . علف مزرعه رو آتیش زدن اونوقت مهمات منفجر شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل