بازدید 5774
۲

مخالفت وزارت ورزش با رضایت‌نامه ۷میلیاردی نساجی به فکری

کد خبر: ۱۰۰۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 07 October 2020

علی نژاد دیشب و پس از خروج از ساختمان استقلال در مورد اینکه بالاخره تکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد؟ ضمن مخالفت با درخواست نساجی برای صدور رضایت‌نامه فکری، خبر از معرفی سرمربی آبی ها تا یکی دو روز آینده داد.

به گزارش تابناک ورزشی، معاون وزیر ورزش گفت: قاعدتا هیئت مدیره و مدیرعامل باید سرمربی را انتخاب کنند که امشب هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره در اینجا حضور نداشتند. هر تصمیمی که هیئت مدیره و مدیرعامل بگیرند، وزارت ورزش نیز از آن حمایت خواهد کرد.


وی درباره نحوه کمک وزارت ورزش برای حل مشکلات استقلال و پرسپولیس گفت: راهکارهایی برای حل کردن مشکلات این دو تیم پیدا خواهیم کرد که بخش اعظم آن مشکلات مالی است.


وی درباره خروجی و مصوبه این جلسه گفت: جلسه اصلی اعضای هیئت مدیره در مکان دیگری بوده است. ما موضوعاتی که پیش روی باشگاه است را با آقای مددی اولویت بندی کردیم و قرار شد در نقشه راهی که هیئت مدیره تعیین کرده و وزارت ورزش نیز روی آن نظر دارد، حرکت کنند که چند مورد اولویت دارند که ان شالله آنها را انجام دهند.


معاون وزیرورزش درباره صدور مجوز حرفه ای و اینکه اگر استقلال تا 48 ساعت آینده بدهی هایش را پرداخت نکند از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود، پاسخ داد: استقلال و پرسپولیس به همراه چند باشگاه دیگر باید در چند روز آینده بحث های مجوز حرفه ای را انجام دهند. حسب اطلاع من، پرسپولیس امروز و استقلال روز گذشته با AFC یک وبینار برگزار کرده اند و فدراسیون فوتبال ایران آن الزامات را با باشگاهها مرور کرده است و امیدواریم به مشکل نخورند.


علینژاد درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال، توضیح داد: من واقعا اطلاعی ندارم که چه کسی سرمربی استقلال خواهد شد و تصمیم نهایی را هیئت مدیره و مدیرعامل می گیرند ولی یکی از گزینه ها آقای فکری است.

او درمورد تاثیرگذاری تصمیمات وزارت ورزش بر روی استقلال و پرسپولیس و سایر تیم های دولتی اعم از پیروزی این تیم ها یا به تباهی کشیده شدنشان، گفت: آن کاری که ما انجام می دهیم این است که هیئت مدیره ای را با نظر مجمع منصوب کرده و آنها یک فرد را به عنوان مدیرعامل انتخاب می کنند. تصمیمات باشگاه بر عهده اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل است و بدیهی است که با ما مشورت می کنیم و آنها باید در مورد تصمیم گیری هایشان پاسخگو باشند.


وی درباره انتخاب 5 مدیرعامل برای استقلال در بازه زمانی کم، گفت: این تصمیماتی است که هیئت مدیره گرفته است. به هر حال آنها در مسیر راه نتوانستند با یکدیگر کار کنند و باید انتخاب جدیدی انجام بدهند.


معاون وزیرورزش درباره زمان قطعی انتخاب سرمربی استقلال توضیح داد: فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده سرمربی استقلال معرفی خواهد شد که یک سری موانع وجود دارد که باید آنها را برطرف کنند.


علینژاد در پایان درباره اینکه گفته می شود استقلال باید مبلغ 7 میلیارد تومان بابت رضایت نامه محمود فکری به نساجی پرداخت کند، گفت: من بعید می دانم که استقلال بخواهد این مبلغ را بابت رضایت نامه فکری پرداخت کند و اگر واقعا کار به اینجا کشیده شود، ممکن است سراغ گزینه دیگری بروند. اگر باشگاه نساجی بخواهد موانع جدی را در این مسیر بگذارد، ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
در حال حاضر بی کفایتی وزیر و خودش را به هیِئت مدیره نسبت می دهند.هیئت مدیره منتخب وزیر هست .اینکه می گوئی در انتخاب سرمربی نقش نداری حرف بی خودی هست.همین نمم فصل قبل گل محمدی را وزیر از شهرخودرو به پرسپولیس اوردوسبب فنا شدن آن تیم شد.اصولا دروغ واژه مشترک تمام مسئولین ورزش می باشد.
حق دارن با 7 میلیارد برا فکری مخالفت کنن چون خودشون با همین مبلغ یحیی رو از شهر خودرو جدا کردن. میخوان رکوردش ن دست نخوره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل