بازدید 5309
عصر امروز رخ داد.

فوت و مصدومیت ۱۵ نفر در ۲ تصادف زنجیره‌ای در زنجان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: امروز بر اثر دو تصادف زنجیره‌ای رخ داده در دو محور استان، ۲ نفر جان باخته و ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 06 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اصغر جعفری‌روحی در رابطه با اولین تصادف زنجیره‌ای رخ داده در اتوبان زنجان - تهران، اظهار کرد: بر اثر تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در کیلومتر ۹۰ اتوبان زنجان - تهران، متاسفانه یک خانم و یک آقا حدود ۴۵ ساله در دم جان باختند و ۶ نفر (۵ آقا و یک خانم) مصدوم شدند.

این مسئول گفت: این سانحه به دلیل تخلف خودروی سمند رخ داد که در نهایت سه خودروی سنگین و شش خودروی سواری با هم برخورد کرده و متاسفانه این حادثه رخ داده است.

وی در رابطه با اعزام ۵ کد آمبولانس به محل حادثه، افزود: در همین رابطه ۵ کد آمبولانس شامل غزال، شماره۱ خرمدره، چرگر، ریلی خرمدره و هیدج در ساعت ۱۸:۳۴ برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، مصدومان به بیمارستان‌های بوعلی و الغدیر خرمدره منتقل شدند.

این مسئول در رابطه با دومین تصادف زنجیره‌ای در جاده ارمغانخانه سه راهی وننق، تصریح کرد: ۳ نفر آقا و ۴ نفر خانم در مجموع ۷ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در رابطه با اعزام دو کد آمبولانس به محل حادثه، خاطرنشان کرد: ۲ کد آمبولانس ارمغان‌خانه و الهیه در ساعت ۱۸:۱۹ برای امدادرسانی به مصدومان تصادف زنجیره‌ای به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی، مصدومان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان