بازدید 33993

پاسخ دستیار قالیباف به معاون ارتباطات روحانی

دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی به توئیت معاون ارتباطات ریاست جمهوری پاسخ داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 06 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر در پاسخ به توئیت معاون ارتباطات ریاست جمهوری، با انتتشار فیلمی از سخنان شهید بهشتی با این مضمون که «فساد وقتی رسوخ می‌کند که رابطه مستقیم میان مردم و مسئولان قطع شود. حجاب بین مردم و مسئولان حرام مطلق است! اگر از جان خودت می‌ترسی نباید زمام‌دار شوی!» نوشت:

«آقای معزی سخنان شهید بهشتی را برای رئیس جمهور پخش کنید، شاید فرجی شد. برگردید به آن دوران که رئیس جمهور در خط مقدم جبهه بود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۴
عوام فریبی بس است
به فکر مردم باشید
شهید بهشتی فرمودند در جامعه ای که اختلاف بین فقر و غنی زیاد هست (4% و 96 %) اون جامعه اسلامی نیست
این بفهم جناب دستیار
دوره این ظاهر سازی ها تموم شده،قالیباف ی زمانی میگفت من 12 میلیون فقط پول دارم
شهید بهشتی دیدگاه‌های دیگری نیز داشت مثل لجنزار بودن جامعه در صورت وجود فاصله طبقاتی و.....
عجب جواب منطقی ای
احسنت واقعا عالی جواب دادند
آقای محمدسعید احدیان وقتی شما بعنوان مشاور رئیس مجلس و با اطلاع ایشان نسبت به رئیس جمهور اینگونه می تازید منتظر باشید که با همین روش بر شما خواهند تاخت . شاید انروز به خطای راهبردی خود واقف شوید ولی دیر شده و بدعتی که خود گذاشتید گریبانگیر خودتان میشود . همه مسئولین از پائین به بالا حتما بیاد داشته باشند که اگر این پست و مقام ها ابدی بود هرگز بدست شما و آنان نمیرسید . البته شاید حق با شما باشد زیرا خود را در مقامی می بینید و بقول معروف ترک تازی را تازه بدست اوردید. این نیز بگذرد .
اون خط مقدم سینه ات در مقابل تیر دشمن قرار می‌گرفت. ولی الان مانند قاتل بالفطره میشی ناقل بالفطره. و می افتی به جان مردم. دانه ی فلفل سیاه و خال ماهرویان سیاه ولی این کجا و آن کجا.
این مربوط به جان خودش نیست مربوط به تمام افرادی است که بعد از این دیدار با ایشان سروکار دارند ,لطفا طور دیگر تبلیغات کنید و دچار حق الناس نشوید.
درود بر قالیباف
چی؟
پینگ پنگ
چه برداشت غلطی از حرفهای شهید بهشتی! .... اگر از جانتان میترسید؟؟؟ کمی بصیرت و درک مطلب هم خوب چیزیه جناب دستیار! این جمله درمقابل با رویارویی فیزیکی است، نه اینکه در مقابله ی با بیماری همه گیر که جان دیگران را خود شخص (به اصطلاح شما جان فشان) به خطر می اندازد!!!
جناب محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی ! بالاخره متوجه نشدیم که سرنوشت جناب آبرومند در زمان تصدی حضرتعالی در پست شهرداری تهران چه شد؟؟؟اگر در این باره هم اطلاعاتی کسب کنید و به اطلاع عموم برسانید سپاسگذار می شویم لطف کنید بیان کنید تا آگاه شویم
آقای روحانی اگر ادعا دارند که آقایان قالیباف و رئیسی با حضور در جامعه عوام فریبی میکنند، ایشان هم بروند عوام فریبی کنند. مگر ایشان عوام فریبی بلد نیستند؟ مگر آقای روحانی در انتخابات عوام فریبی نکردند که چنان گشایشی ایجاد میکنیم و مساله حصر را حل میکنیم اگر به من رای بالا بدهید؟ اصلا ایشان لازم نیست عوام فریبی کنند. با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی تشریف ببرند مجلس از وزیرشان دفاع کنند. از این کار مهمتر هم داریم؟ تشریف ببرند جلسه سران قوا در یک فضای صد متر در صد متر ولی حداقل با مسئولیت پذیری جلسه را تشکیل بدهند در این شرایط کشور نه که لج کنند. ترامپ هم هم سن و سال آقای روحانی اند آیا ایشان که مسلمان و جبهه رفته و شهادت طلب و اهل مقاومت و اینطور مسائل نیستند، همه امورات کشورشان را از ترس کرونا تعطیل کرده اند؟ البته که وجود رئیس جمهور محترم مهم است، اما آیا بیمار شدن احتمالی ایشان از این وضعیت بلبشوی دولت مهمتر است؟ لطفا منتشر کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار