بازدید 15244

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوازدهم مهر/ کرونا جان ۱۷۹ نفر دیگر را گرفت

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۳۵۲۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۱۲۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 03 October 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۴۶۸ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۴۰۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴۶۸ هزار و ۱۱۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۷۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۶ هزار و ۷۴۶ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۸۷ هزار و ۶۷۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۱۲۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۴ میلیون و ۹۵ هزار و ۱۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.


بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۵ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۳.۸ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
این کرونا یاب مستعان 110 چی شد ؟ گفتن قراره به تولید انبوه برسد گفتن تو ده تا بیمارستان تست شده و عملکردش خوب بوده پس چی شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
واقعا چی شد؟
تابناک خیلی تمایل نداره به موضوع ورود کنه. دلیلش رو همه می دانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
آبش رو کشیدن چلو شد
تقریبا میشه گفت در کرونا نیز همه کشورها را شکست دادیم و هم اکنون در رتبه اول جهان هستیم

احسنت بر این مسئولان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ایالات متحده آمریکا رتبه اول رو به گمانم هنوز داره.
گفته میشود هر کس فکر کرد بیمار است خود را قرنطینه کند
در این فصل بیماریهایی داریم که علائمی مشابه کرنا دارند کسی که فکر میکند بیمار است باید تست بدهد در صورت مثبت بودن خود را قرنطینه کند بدون تست فراوان بیماری قابل کنترل نیست کشورهای موفق در کنترل بیماری تست های بسیار زیاد انجام میدادند بشکلی که از هر 200 تست یکی مثبت میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تست زیاد شرط لازم هست ولی کافی نیست.
وقتی دارو نداریم و ادعامون زیاده، خیلی نتیجه فرق نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تست و شناسایی بیماران اولین قدم در را مقابله با کرنا است
دارو مربوط به بخش درمان است نباید اجازه داد مردم بیمار شوند
اگر افرادی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند و ماسک نمی زنند، یکی از اعضای خانواده خود را در اثر کرونا از دست بدهند آن وقت یاد می گیرند به حقوق دیگران احترام بگذارند
جالبه هر وقت که مشخص می شود که تعدادی از معلمین یا دانش آموزان کرونا گرفته اند ( هر بار از یک شهر گزارش می شود) اعلام می شود که: نه.... آنها از مکان های دیگری کرونا گرفته اند نه از محیط مدرسه!.‌ همین مطلب برای هر شهر و استانی عینا به همین صورت اعلام می شود!!.
ووهان وماهان وشهرسوهان بیچارمون کرد رفت پی کارش...
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
قاره امریکا و اروپا و بقیه کشورهای اسیایی و افریقایی هم ماهان بیجاره کرد؟
چرا فکر نمیکنید که افزایش بیماران کرونای در ایران میتونه کار تروریستهای داعشی باشه
تروریستها که حتما نباید خودشون منفجر کنند میتونند خودشون بیمار کنند و بین مردم ایران نفوذ کنند کاش دستگاه های امنیتی بیشتر دقت میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
به روانشناس مراجعه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اگر این طور است دستگاه کرونا یاب می تواند خیلی موثر باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
با توجه به شرایط مقابله با کرنا ، اتفاقی که در کشور افتاده کاملا طبیعی است بهتره به ناکارامدی ها اعتراف کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بابا عجب آدم جاهلی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
توی این جو غم انگیز باعث خندین افراد شدید جای تشکر دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
امان از این تفکرات که همه چیز حتی بیماری ای که در سرتاسر جهان همه گیر شده را در اثر توطئه می دانند در حالی که حتی نکات اولیه بهداشت و ماسک و فاصله اجتماعی را هم رعایت نمی کنند.
حالا اگر روزی 10 هزار نفر فوتی داشته باشینم ماسک اجباری میشود مسولین بی مسولیت مردم بی تفاوت
مقابله با کرنا اصولی دارد که همه دنیا میدونند لازم هم نیست که کسی آن را اختراع کند تا این اصول را رعایت نکنیم مشکل بیماری حل نمیشود بیشتر این کارها هم بعهده دولت است اینکه ما دست روی دست بزاریم و مرتب بگیم مردم مردم مشکلی حل نمیشود
یعنی تا کی باید عمر و سلامتی ما به خاطر یه دولت بی لیاقت و مردم بی فکر هدر بره؟
این آلمان که باهاش مقایسه شدیم! دو برابر ما مبتلا می شوند ولی فقط ده دوازده نفر میمیرن!!!
چین باید بابت این همه خسارت جانی مالی و روحی که به دنیا وارد کرده (که همچنانم ادامه داره)محاکمه بشه و ضمن پرداخت خسارت خودشو فدای حل این بدبختی کنه.
این آمارهایی که از کرونا میدید واقعا دروغی بیش نیست خودم و تمام فک و فامیل و جد آبادمون و همسایه ها و آشنایان دور و نزدیک همه کرونا گرفتن
امکانات در اغلب بیمارستان ها در حد پائین است . وقتی مشکوک به کرونا هستی و به بیمارستان دولتی مراجعه می کنی تست خون می گیرن وبا آزمایش خون نمیشه گفت طرف بیمار هست یا نه . این اول فاجعه است بیمار پس از آزمایش خون و منفی بودن کرونا به راحتی در جامعه در حال تردد است وباعث می شود در صورت انتقال قطعی بیمار به کرونا بیماری را به دیگران انتقال دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی