بازدید 17612

درخواست تعطیلی و محدودیت یک هفته‌ای در تهران

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 03 October 2020

به گزرش «تابناک» به نقل از ایسنا ، دکتر علیرضا زالی طی نامه‌ای به دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

تعطیلی و یا اعمال محدودیت در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، عدم برگزاری نمازجمعه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکر مشابه و موزه و باغ موزه‌ها از جمله این اماکن است.

زالی در ادامه اخذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، عدم برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و خصوصا ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه را مورد تاکید قرار داد.

کافه، قهوه‌خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر مواردی بود که فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای آن شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برای چیره شدن بر این بیماری نوپدید و حل این چالش ملی، دکتر زالی تاکید کرد: بدیهی است با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح استان، استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
کار مفیدی است
والا به خدا ممکلت کلا تعطیله... فک نکن بازه و اقتصاد هست.
همه شدن تماشاچی و خریدی نیست... با این هزینه ها کی میتونه خرید داشته باشه
شما را خدا این کار را نکنید زیرا همه سرازیر شما می شوند ویک فاجهع در شمال ایجا می کنند
ادارات چی؟ تصمیمات شل کن سفت کن نیم بند به هیچ درد نمی خورد
چرا در این شرایط سخت دورکاری برداشته شد؟؟؟؟!!! در محل کار میزها به هم چسبیده هستن و اصلا فاصله گذاری را نمیشه رعایت کرد. از صبح که میاییم بیرون باید حرص بخوریم. وسایل نقلیه عمومی هم فاصله گذاری رعایت نمیشه . افراد بدون ماسک سوار اتوبوس میشن و راننده هیچی نمیگه. بعضی اوقات که خود راننده هم ماسک نزده. اکثر مغازه دارها بدون ماسک هستن.
تعطیلی یک هفته ای تهران به همراه بستن جاده های ورودی و خروجی تهران به جز برای خودروهای باری. تعطیلی یک هفته ای تهران بدون اتخاذ تصمیم جهت بستن جاده باعث هجوم مسافر به محورهای شمالی کشور می شود و باز همین آش و همین کاسه. شمالی ها آدم نیستن؟؟؟؟ خود دکتر محسنی که اهل نوشهر هست که.
يعني خاك بر سرمون كه نميتونيم 3 هفته تعطيل كنيم كشور رو بابا ما كه چيزي براي از دست دادن نداريم ؟؟ اقتصاد داريم كه نداريم ؟؟؟ چي داريم كه از دست بره ؟؟؟؟ لا اقل جلوي اين لعنتي رو ميگيريم
صبح ها در مترو فاصله آدمها 15 سانت بیشتر نیست.این یعنی شیوع بیماری!!!!!
کرونا بهانه است
تعطیلی بهانه ای است برای سرپوش گذاشتن بر بی مدیریتی و ناکارآمدی
اینا قرار بود تصمیم گیرنده نهایی باشن! چی شده که با نامه نگاری به استاندار پیشنهاد میدن؟؟
مشخص شد که ستاد مقابله ویترینی بیش نیست و هیچ قدرت اجرایی از خودش نداره!!! البته بیش از اینم انتظار نمیرفت که متخصص تو این مملکت تصمیم گیرنده باشه!!
کجاست گوش شنوا
چه فایده تعطیل می کنن مردم هجوم میبرن شمال همون تعطیل نشه بهتره
همه ضرر کنن و تعطیل بشن بجز شهرداری و درآمد طرح ترافیکش.هرچند نفر هم که تو این تجمعات کرونا بگیرن و یا فوت بشن مهم نیست فقط درآمدمهم است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست