بازدید 10534

تأکید نماینده ویژه پوتین بر همراهی روسیه با دولت ایران

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور همکاری‌های بین المللی بر همراهی با دولت ایران تأکید کرد و گفت که دولت روسیه به مبارزه با فشار‌های اعمالی دولت آمریکا ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 01 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز چهارشنبه نهم مهر ماه با «میخائیل شویدکوی» نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور همکاری‌های بین المللی فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.

سفیر ایران در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع سازنده دولت روسیه در رخداد‌های اخیر و همراهی در مجامع بین المللی برای رویارویی با یکجانبه گرایی آمریکا، بر اراده راسخ تهران در تحکیم روابط با مسکو تاکید کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور همکاری‌های بین المللی فرهنگی نیز در این دیدار موضع کشورش در همراهی با دولت ایران را مستمر خواند و تاکید کرد که دولت روسیه به مبارزه با فشار‌های اعمالی دولت آمریکا ادامه خواهد داد.

طرفین در این دیدار همچنین به بررسی موافقتنامه فرهنگی بین دو کشور پرداخته و در خصوص موضوعاتی همچون امضای سند همکاری‌های فرهنگی با جمهوری‌های باشقیرستان و داغستان، تمدید سند همکاری‌های فرهنگی با جمهوری تاتارستان و نیز تشکیل بنیاد فرهنگی خزر به عنوان موضوعی برای همکاری و همدلی بین کشور‌های حاشیه‌ای این پهنه آبی تبادل نظر کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان