بازدید 23323
۳
زوج مدیر و سرمربی سابق نفت تهران در تبریز

گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس، مدیرعامل تراکتور شد

مدیر بازنشسته نفتی حالا هدایت اداری باشگاه تراکتور را برعهده گرفته تا شاید از بریز و بپاش های زنوزی در این تیم خصوصی کاسته شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 01 October 2020

محمد علیپور که تا چندی پیش از او به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شد، به عنوان مدیرعامل جدید تراکتور منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید باشگاه امروز (پنجشنبه، ۱۰ مهر) برگزار شد و مدیر نفتی سابق و بازنشسته حالا هدایت اداری باشگاه تراکتور را برعهده گرفته تا شاید از بریز و بپاش های زنوزی در این تیم خصوصی کاسته شود.

بر اساس تصمیم هیئت مدیره، محمد علیپور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور انتخاب شده است و میر معصوم سهرابی بر اساس تصمیم مالک باشگاه به عنوان عضو هیئت مدیره و معاون ورزشی منصوب شد.

 محمد علیپور سابقه ریاست سازمان ورزش وزارت نفت را دارد و طرفداراستفاده از نیروی جوان و مستعد ایرانی است. بازیکنان زیادی در دوره مسوولیت او در تیم نفت تهران ساخته و تحویل فوتبال کشور شده اند. باید دید آیا روحیات او با زنوزی سازگار خواهد بود یا خیر؟

گفته می‌شود انتخاب او برای کنترل هزینه‌های نجومی مالک تراکتور در این تیم و همچنین جلوگیری از خسارات بیشتر در قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی است که اکنون زنوزی را به شدت درگیر خود کرده و ارقام چند ده میلیونی را برای بدهی های وی به بار آورده است.

گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس، مدیرعامل تراکتور شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بعد از نابود کردن استقلال حالا نوبت به نابودی تراکتور رسیده افرین اقای وزیر ماموریتت رو به خوبی داره انجام میدی
زنونزی تیم خودشه پول خودشه مطمئنا بیشتر از مدیرعامل دلش برا پول خودش می سوزه شما برین جریمه های برانکو استرماچونی و ویلموتوس جمع کنین ای دشمنان کینه ای آذربایجان
شما شمن اتا زنوزی هستی قشنگ از نوشته هاتون معلوم بود!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار