بازدید 6226

تداوم بارش باران در برخی استان‌ها

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پردخت.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 30 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲ روز آینده برای برخی مناطق اصفهان، نیمه غربی یزد، شمال فارس، کرمان، جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان بارش پراکنده باران، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه طی۲ روز آینده همین شرایط برای ارتفاعات زاگرس استان‌های لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهکیلویه‌وبویراحمد و شمال بوشهر پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور هم در ۲ روز آینده انتظار بارش پراکنده باران، رعدوبرق و وزش باد شدید را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: روزهای جمعه و شنبه با گذر امواج از مناطق شمال غرب کشور برای شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل و گیلان در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

گودزی با بیان اینکه این سامانه روز یکشنبه در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر تقویت می‌شود، افزود: یکشنبه بارش‌ها در این مناطق تشدید می‌شود و حتی این بارندگی‌ها به دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران هم کشیده می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌و هوایی چند روز آینده پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است و بیشینه دمای آن به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و همچنین امروز و فردا هوای پایتخت خنک است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان