بازدید 11206
۶

رسمی: جزییات شروط و رقم درخواستی استراماچونی از استقلال

کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 29 September 2020

احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تلاشم بر این است در ماه صفر جز راستی و صداقت چیز دیگری بر زبان نیاورم. درباره استراماچونی باید خیلی رو راست صحبت کنم و اصولا نمی‌توانم دروغ بگویم، چون در شخصیت خانوادگی من این نیست دروغ بگویم و البته خیلی افراد هستند که اینطور جلوه می‌دهند که در بحث استراماچونی ما اقدامی انجام ندادیم و بر این حرف خود بسیار اصرار دارند و البته اصرار آن‌ها بی دلیل نیست. ما نه ترکیه، نه قطر و نه امارات رفتیم، بلکه مستقیما به ایتالیا رفته و بر اساس مصوبه هیئت مدیره و برای گرفتن تخفیف به این کشور رفتیم. اقدامات‌مان برای سفر از سه ماه پیش انجام شده بود و در آن زمان نه بحث بازی با سپاهان بود و نه تاریخ دربی مشخص شده بود، ضمن اینکه اعتقاد ما بر این بود تا پرونده را تقسیط کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعادتمند گفت: تمامی مکاتبات ما با استراماچونی موجود است و مستندات را برگ به برگ نشان خواهم داد. ما طی مکاتبه با فدریکو اعلام کردیم برای تخفیف و تقسیط به ایتالیا می‌آییم و در نظر داریم پرونده را در فیفا ببندیم و مذاکرات به این نحو پیش رفت و در نهایت مباحثی که مطرح شد استراماچونی را یکی از گزینه‌ها برای فصل بعد در نظر گرفتیم و گفتیم اگر در آسیا نتیجه نگرفتیم یک گزینه محسوب می‌شود. به وکیل استرا اعلام کردیم امیدواریم همه چیز خوب باشد. ما با رویکرد مثبت به ایتالیا آمدیم و منتظر رای فیفا نماندیم و قرار شد ۷۰۰ هزار یورو برای پیش پرداخت و یک میلیون یورو برای حقوق سالانه تضمین کنیم، اما من اجازه ندارم رقمی بالاتر را پیشنهاد دهم. امیدوار هستیم استرا با ما همکاری کند.

رسمی: جزییات شروط و رقم درخواستی استراماچونی از استقلال

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: ما وقتی قرارداد استرا را بررسی کردیم وی ۵۲۰ هزار یورو از ما برای فصل پیش طلب داشت که ما ۷۰۰ هزار یورو به او پیشنهاد داده و برای فصل جدید هم در قرارداد قبلی ۷۵۰ هزار یورو بود که ما آن را به یک میلیون یورو افزایش دادیم. جا دارد از اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که با ما همکاری داشتند و باید بگویم استرا شکایتی که ارائه داده، بیش از ۲ میلیون یورو است و فکر کردیم اگر به یکباره به او پرداخت کنیم رقم زیادی است و به همین منظور به او پیشنهاد مالی کمتری دادیم که طی یک سال روی نیمکت ما بنشیند تا در هزینه صرفه جویی کنیم.

سعادتمند افزود: پیشنهاد دوم به استرا داده شد و فدریکو اعلام کرد که می‌توانیم روی آن کار کنیم و من می‌خواهم بگویم که ۹۰۰ هزار یورو برای بستن پرونده در فیفا و یک میلیون و پانصد هزار یورو برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ که وکلا اعلام کردند اگر روی ارقام توافق دارید استراماچونی باز می‌گردد. در واقع از سوی فدریکو چیزی حدود ۲ میلیون و چهار صد هزار یورو پیشنهاد استرا را داشتیم و ما هم اعلام کردیم در توان‌مان نیست این پول را پرداخت کنیم، اما باز گفتیم می‌توانیم ابتدا ۸۰۰ هزار یورو پرداخت کنیم در ۲ قسط این کار انجام می‌شود و برای فصل بعد هم رقم ۲ میلیون یورو را داشته باشیم، اما فدریکو گفت نتوانستم استرا را راضی کنم و رقم باید به رقم درخواستی ما نزدیک باشد و همه مدارک موجود است. استرا به لحاظ فنی در کشور مادر درجه بالایی قرار گرفت، اما این محبوبیت نرخ او را هم بالا برد.

او افزود: بند اولی که فدریکو اعلام کرد این است: پرداخت ۹۰۰ هزار یورو برای بستن پرونده در فیفا و یک میلیون و پانصد هزار یورو برای فصل آینده. بند دوم بر اساس ترکیب تیم بود و او گفت قرارداد ۷ بازیکن به اتمام رسیده و استرا تاکید دارد ۴ بازیکن به طور حتم باید قرارداد خود را تمدید کنند که ما اسامی را خواستیم و گفتند بعد از اینکه بند اول را نهایی کردید اسامی را می گوییم. موضع استرا خیلی واضح است تا زمانی که مسائل صد در صد حل نشده او به هیچ جایی نخواهد رفت. ۱. پیش پرداخت ۹۰۰ هزار یورو در بانکی در ایتالیا. ۲. برای بازگشت مشکلی نداشته باشد و اجازه کار داشته باشد.۳. عقد قرارداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو که مورد تایید وکلا باشد.

سعادتمند گفت: من یک سری اختیاراتی را خودم دارم و پیشنهاد‌هایی دارم، در نهایت از آن سو اعلام شد که ما مذاکراتی نداشتیم. انتظار از استرا این بود که به خاطر عشق به هواداران راحت‌تر می‌آمد و بهتر بود هر روز نرخ بالاتر نمی‌رفت.

او افزود: تمام مکاتبات موجود است و می‌توانیم اسناد را نشر دهیم. ما رسما و مستقیم در موضوع استرا سعی کردیم پرونده را در فیفا ببندیم و تخفیف بگیریم که متاسفانه این تخفیف و بالا رفتن نرخ با برگشت استرا هر روز بیشتر شد و مجدد برای افزایش قرارداد نسبت به قرارداد پارسال به دو برابر تغییر کرد و در نهایت ما تابع قانون هستیم و قوانین یکی دیگر از عواملی بود که این اتفاق را رقم نزد. هر اتفاق منفی در استقلال می افتد، برخی می‌خواهند باشگاه را مقابل هوادار قرار دهند. از همه هواداران بابت حذف از آسیا عذر می‌خواهم. از سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و کادر سرپرستی و پزشکی تشکر می‌کنم. ما با مجوز و اجازه از هیئت مدیره به ایتالیا رفتیم تا تخفیف بگیریم و استراماچونی را بازگردانیم، اما هر روز نرخ افزایش پیدا کرد.

مدیر عامل استقلال گفت: هزینه‌های که انجام دادیم در ۱۹ بند است:
۱: هزینه هتل در داخل کشور: ۴۰۰ میلیون تومان
۲: هزینه داخلی مسابقات، خارج و هزینه میلیچ و دیاباته: ۲/۵ میلیارد تومان
۳: گادوین منشا: یک میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون تومان
۴: وکیل پرونده پروپچیچ: ۲۹۰ میلیون تومان
۵: مارتین: ۵۸۰ میلیون تومان
۶: جیمز وکیل: یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان
۷: سوسانو: ۵۲۲ میلیون تومان
۸: بویان: ۹ میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون تومان
۹: پول تو جیبی برابر الاهلی: یک میلیارد و شصت میلیون تومان
۱۰: پرداختی در وجه میلیچ: ۲ میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان
۱۱: پرداختی دیاباته: ۱۶ میلیارد و ششصد و هفتاد و پنج میلیون تومان
۱۲: پرداختی به فیفا: ۲۹۰ میلیون تومان
۱۳: پرداخت کادر فنی و بازیکنان: ۱۸ میلیارد تومان
۱۴: حقوق پرسنل: یک میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۵: پرداختی به شهر خودرو: یک میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۶: تسویه حساب با برخی بازیکنان: ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۷: پرداختی زمین تمرین و ...: ۹۰۰ میلیون تومان
۱۸: پرداختی مجوز حرفه‌ای گری: یک میلیارد و چهارصد و بیست میلیون تومان
۱۹: متفرقه: یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
جمع کل: ۶۲ میلیارد و هفتصد و هیجده میلیون تومان

سعادتمند: استراماچونی هر روز نرخ قرارداد را افزایش می‌داد

او افزود: به اموال باشگاه استقلال اضافه کرده و یک هزار میلیارد تومان بابت ۲ سند به دارایی استقلال اضافه کردیم و برند استقلال را گرفته و در روزنامه رسمی کشور ثبت کردیم.

او افزود: تمامی پرداخت‌ها موجود است و اگر لازم شد هزینه‌ها را روی خروجی سایت قرار می‌دهم.

سعادتمند درباره پنجره نقل و انتقالات گفت: معادل ۱۷ میلیارد و هشتصد و سی و پنج میلیون تومان به شفر، ۴ میلیارد و یکصد و بیست و پنج میلیون تومان به بودوروف و معادل چهار میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان به پاختاکور که در هیچ کدام ما قراردادی نبستیم و البته با خبر بودم باید حدود بیست و شش میلیارد و سیصد و ده میلیون تومان باید پرداخت کنیم تا پنجره باز شود.

او افزود: من و خیلی افراد فکر نمی‌کردیم کرونا قرار است چه وضعیتی برای ما رقم بزند و کسی فکر نمی‌کرد تفاوت نرخ ارز دو برابر شود. برخی افراد مدام می‌گویند پول شفر را بدهید. یکی از دلایلی که باعث شد در گذشته از هیئت مدیره استقلال بروم، حضور شفر و فروش صیادمنش بود و دلایل دیگر که در سال‌های بعدی اعلام می‌کنم، اما این رقم ۲۶ میلیارد بوده و تامینش سخت است، اما تلاش می‌کنیم. جام حذفی، اعزام تیم به قطر و حفظ بازیکنان و تمامی پرونده‌ها به ما فشار آورده، اما قرار است با دو پروژه اقتصادی موضوعات را حل کنیم و نمی‌خواهم خبر بد بدهم، اما باید واقعیت‌ها را بپذیریم.

سعادتمند گفت: در تلاش هستیم طلب شاکیان را پرداخت کنیم، اما شک نکنید در آینده معادل ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان بابت پرونده جباروف به دست ما می‌رسد. برای میگویل یک میلیارد تومان و برای بابت پادوانی باید ۲ میلیارد و نهصد میلیون تومان بپردازیم، حدود ۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان باید بابت سه نفر پرداخت کنیم و بعد از این باز احتمالا پرونده استراماچونی و ساشا شفر هم به دست ما می‌رسد و امیدوارم از این خان‌های بزرگ هم عبور کنیم. خیلی‌ها از بیرون ادعا دارند که چرا پنجره بسته است و پول پرداخت نمی‌شود. جا دارد از این دوستان بخواهم نفری ۱۰ میلیون تومان به باشگاه کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بند 7 سوسانو ؟!

خرج جهیزیه ازدواج سوسانو با جومونگ رو استقلال داده یعنی ؟
پول ملت مظلوم ایران حرامتان باد
اخه این بدبختا این‌پول رو از کجا میخوام بیارن
پیشنهاد:
اگر می خواهید ارزش ریال بیش از این سقوط نکند بدون استثنا "تمام" مدیران و کارکنان دولتی و جکومتی که حقوق و مزایا بالا به ریال دارند و "خرجشان" به دلار و یورو است فورا "اخراج" کنید. کارگر و بازنشسته ای که قسطی می خرند تورم زا نیستند اینان اند که ریال را ساقط کرده و می کنند. اگر حفظ نطام برایتان مهم است.
به سوسانو که پول دادن فقط مونده جومونگ
همه اش از بیت المال.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار