بازدید 14043

رئیسی: باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی گرفته شود

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پیگیری تولید و خدمات همواره در دستور کار قوه قضاییه است، گفت: همکاران ما در سراسر کشور باید تلاش کنند که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشود، هیچ تولید کننده‌ای زمین نخورد و هیچ کارگری بیکار نماند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 28 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: مسئله پیگیری تولید همانند موضوع مبارزه با فساد از وظایف مهم دستگاه قضا تلقی می‌شود.

وی گفت: همکاران ما در سراسر کشور باید تلاش کنند که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشود، هیچ تولید کننده‌ای زمین نخورد و هیچ کارگری بیکار نماند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به سفر اخیر خود به استان اردبیل افزود: در این سفر هم مانند سفر‌های استانی گذشته علاوه بر رسیدگی به سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا و تاکید بر رسیدگی سریع، عادلانه و صحیح به پرونده ها، مسئله رونق تولید و توجه به تولید و تولید کننده به طور ویژه در اولویت بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: تلاش ما این است که کارگران غیور، متخصصان فرهیخته و کارفرمایان، کارآفرینان و سرمایه گذارانی که غیرتمندانه می‌خواهند تولید را در کشور رونق دهند، مورد حمایت قرار گیرند، هم حمایت اداری و هم حمایت قضایی به نحوی که سرمایه گذار و کارآفرین حمایت قانونی، حقوقی، مالی و پولی از خود را کاملاً احساس کند.

وی افزود: نباید اجازه داد هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل شود و چنانچه کارگاه و کارخانه تعطیل شده است، باید تلاش کرد به چرخه تولید باز گردد و این مسئله از نکاتی است که در آن حقوق عامه نهفته شده است.

رئیس قوه قضاییه گفت: جلوگیری از بیکاری کارگران و حمایت از اشتغال مسئله مهمی است که همکاران قضایی ما در سراسر کشور نسبت به آن حساس هستند و البته باید این حساسیت بیشتر از قبل شود تا شاهد اتفاق‌های خوب و مثبتی باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: آنچه دشمن می‌خواهد تعطیلی چرخه تولید و ایجاد بیکاری، یأس و ناامیدی در جامعه است؛ برخلاف آنچه همواره مورد تاکید و خواست رهبر معظم انقلاب بوده است و تبلور آن را در شعار محوری سال مشاهده می‌کنیم.

وی درباره مصوبه‌های سفر‌های استانی خود هم گفت: باید این مصوبه‌ها به طور جدی پیگیری شود تا مردم، کارگران و کارآفرینان نتایج مثبت آن را ببینند.

رئیسی با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی امری خسارت بار است و باید از تداوم کاهش آن جلوگیری شود، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد تا تورم در کشور کنترل، بازار مدیریت و آرامش مردم حفظ شود.

رئیس قوه قضاییه اضافه کرد: این طور نیست که همه چیز را از چشم دشمن ببینیم؛ درست است که دشمن همواره دشمنی و توطئه می‌کند، اما به هیچ عنوان نمی‌تواند ما را متوقف کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: حتماً با تکیه بر توانایی‌های خود می‌توانیم از این شرایط، پیروزمندانه عبور کنیم.

وی تصریح کرد: همیشه رمز شکست دشمن، مردم ما بودند و باز هم بی تردید مردم خواهند بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز شاهد هستیم که توطئه‌ای جدید با پوشش حقوق بشر بر ضد کشور ما آغاز شده است که می‌خواهند با آن تلاش می‌کنند مردان و زنان شجاع را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، قضایی، نظامی، امنیتی و بخش‌های مختلف، تضعیف کنند از طرف دیگر قتل و جنایت را عادی جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: امروز بنیانگذاران قتل، غارت و شکنجه در عالم همان مدعیان حقوق بشر یعنی امریکا و برخی کشور‌های اروپایی هستند که خودشان روش‌های جدید شکنجه کردن را آموزش می‌دهند.

وی گفت: کسی که زانو بر گردن فردی آزادیخواه می‌گذارد، به دنیا آموزش می‌دهد که چگونه بر گلوی آزادیخواهی در سراسر جهان زانو بگذارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: ما براساس آموزه‌های اسلامی و آموخته‌های امام و رهبری، وظایف خود را در حفظ حقوق بشر دنبال می‌کنیم و کاری به فضاسازی دیگران نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: کوچکترین خلاف حقی را بر خودمان جایز نمی‌دانیم و معتقدیم باید حقوق بشر به طور واقعی محترم شمرده شود.

وی این را هم گفت که دستگاه قضا و قضات با غیرت و شجاع ما می‌دانند که عمل به قانون و حق و عدل، وظیفه شان است و هیچ تهدیدی در دلشان اثر نمی‌گذارد و قطعاً شجاعت در این عرصه منجر به سعادت برای همگان خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۲۵
بایدی نیست بزرگوار. برنامه میخواهد و علم و سواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اگر در ایران به بچه هایمان مسولیت پذیری را آموزش داده بودیم امروز این وضعیت ما نبود
وقتی یک نفر می بیند که توان انجام کاری را ندارد باید محترمانه خودش بیان کند تا نیروی تازه نفس و با انگیزه دنباله کار را انجام دهد
مسولین باید مسولیت پذیر باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اینکه توسط مقامات مشکل بیان می شود خوب هست
حداقلش این هست که این مشکل در رده های بالا دیده شده است الان باید به فکر چاره بود و اقدام
مگه ارزشی هم مونده که بخواهید جلوی از دست رفتنش بگیرید
سلام....ممنون....نیازی نیست که جلوی کاهش ارزش پول ملی گرفته شود....
عنوان این خبر بسیار جالب و زیباست
منم دستور میدم
ریال بی اعتبار شده است کسی به واحد پول ملی اعتماد ندارد یک کسبه ساده کم سواد هم می داند که اگر اعتماد از کسب و کارش رفت باید جمع برود. اعتماد، دیواری بلورین است که بسیار سخت ساخته می شود و آسان فرو می ریزد.
چشم حتما تلاش خواهیم کرد. ببخشید ترو خدا
واقعا شرمنده میفرمایید، تورو خدا زحمت نکشیده. 13
بزرگواری کنید پول ایران بی ارزشترین پول دنیا شد یک دلسوزی پیدا بشه جلوی این کاررابگیره
از اول انقلاب تنها کلمه مشترک هم مسئولین باید بوده و هست .
براي اينكار بايد مذاكره نمود
وای کاش زودتر گفته بودید باید جلوشو بگیریم من تا الان فکر می کردم بایدی درکار نیست تلاش نکردم جلوشو بگیرم واقعا ببخشید
یه بایدهایی هست که دقیقا در زیر مجموعه شما اتفاق بیافتد یکی بررسی حکم اکبر طبری و مقایسه با پرونده های شبیه به ایشان اول این باید ها رو شما انجام بدهید تا برسیم به بقیه باید ها
بله بایدجلوی کاهش ارزش پولی ملی گرفته شود. دعا کنید
40 سال دیر به فکر افتادید!!!!!!!!!!!!!
راه حل جلوگیری کاهش ارزش پول ملی هم ارائه گردد.
خبر داری که بورس ریخته!!!!!!!!!!!!!
آهای مردم عزیز، مستضعفین گرانقدر اگه امکانپذیره بیایید جلوی کاهش ارزش پولی ملی را بگیرید(اگه ارزشی مونده باشه)؟؟/
دراین مملکت مسئولین همش میگن باید و باید این کاربشه باید اون کار نشه همش فعل آینده رو بکار میبرند اخرش،هم میبینی طبق روال ۳۲سال گذشته کار مثبتی انجام نشده و علی مونده و حوضش
بله !!! بايد !!!
اما در توان شما نيست متاسفانه
عجله نكن باب جون تازه شده يك دهم سال ٩٥ تا يكهزارم پنج شيش ماه ديگه وقت هست
بورس را راه بیندازید تا دلار کنترل شود.
فکرنمیکنید کمی زود است برای این اقدام
فعلا صبر کنید تا وضعیتمان مثل ونزوعلا شود
وبایه گونی پول بریم مغازه
ویک عدد پفک چی توز درقبال یه گونی پولمون بگیریم
سپس شما دستور فرمایید تا فورا اقدام شود
فعلا یه ته ارزشی برای پول ملی باقی مانده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار