بازدید 3839

پیروزی پرگل بارسلونا در نخستین بازی لالیگا با هدایت کومان

کد خبر: ۱۰۰۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶ 28 September 2020

تیم‌های فوتبال بارسلونا و ویارئال در چارچوب هفته سوم لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، آبی و اناری پوشان که برای اولین بار تحت هدایت رونالد کومان به میدان می‌رفتند با ترکیبی جدید از جوانان و با تجربه‌های خود عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند."آنسو فاتی" بازیکن جوان کاتالان‌ها در این بازی به خوبی جای لوئیز سوارز را پر کرده بود. او در دقایق ۱۵ و ۱۹ بازی ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.

حملات بارسلونا ادامه داشت و در دقیقه ۳۵ با خطا بر روی فاتی آبی و اناری پوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند. لیونل مسی ستاره کاتالان‌ها این موقعیت را تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۴۵ "پائو تورس" توپ ارسالی بارسلونایی‌ها را به اشتباه روانه دروازه خودی کرد تا نیمه اول با نتیجه ۴ بر صفر به سود کاتالان‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم "میرالم پیانیچ" به جای "سرخیو بوسکتس" وارد زمین شد تا خرید جدید آبی و اناری پوشان هم در پیروزی این تیم نقش داشته باشد. تلاش کاتالان‌ها برای گلزنی در نیمه دوم حاصلی نداشت و این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به پایان رسید.

بارسلونا در این بازی توانست ۱۲ شوت به سمت دروازه ویارئال بزند که این عملکرد نوید بازگشت روز‌های خوش آبی و اناری پوشان تحت هدایت رونالد کومان را می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار