بازدید 4445

ارسلان مطهری؛ بازیکنی که تعویضی‌اش خوب است!

کد خبر: ۱۰۰۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 27 September 2020

ارسلان مطهری از زمان پیوستن به استقلال، به علت حضور شیخ دیاباته و مهدی قایدی در ترکیب اصلی آبی‌پوشان، در بیش‌تر مواقع به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و تاثیر خود را در خیلی‌ از بازی‌ها گذاشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، در عوض او در مواقع مصدومیت یکی از دو بازیکنی که گفته شد، توانسته به ترکیب اصلی راه یابد و در این صورت از ابتدا برای آبی‌پوشان بازی کند.

همین موضوع تبدیل به چالشی برای مربیان استقلال شده بود که آیا او را از ابتدا به بازی بفرستند یا به عنوان تعویض کلیدی تیم‌شان استفاده کنند اما یک بررسی کوتاه نشان می‌دهد، مطهری در نیمه دوم کارایی بیش‌تری داشته و توانسته با دوندگی و جنگندگی بالای خود موفق به گلزنی و تحت فشار قراردادن رقیبان شود.

مطهری در مجموع ۱۸ بار برای استقلال بازی کرده و ۱۰ گل را وارده دروازه حریفان کرده است. از این تعداد، او ۹ بار به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده و موفق به زدن ۶ گل شده و ۹ بار هم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشته و فقط ۴ بار موفق به گلزنی شده است.

مهاجم جنگنده آبی‌ها ۸۵۷ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشته و تقریبا هر ۸۶ دقیقه یک بار برای استقلال گل زده تا نوید روزهای خوبی را در خط حمله آبی‌پوشان بدهد.

نامجومطلق هم به خاطر عملکرد خوب این بازیکن در گلزنی او را در بازی‌های اخیر در ترکیب اصلی قرارداد و از طرفی فرصت استفاده از یک بازیکن پرانرژی و پرتلاش را در نیمه دوم از دست داد. او خیلی زود تعویض شد تا حالا گفته شود ارسلان به درد حضور در ترکیب فیکس نمی‌خورد و باید به عنوان یار جانشین وارد زمین شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار