تکریم مشتری در شرکت‌های هواپیمایی دربحبوحه کرونا

یک فعال رسانه‌ای از نحوه عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در شرایط کرونا انتقاد کرد
کد خبر: ۱۰۰۵۳۴۶
| |
8715 بازدید
|
۲

به گزارش «تابناک»، فرشاد مهدی‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: شرکت‌های هواپیمایی در دوره کرونا نه قیمت‌ها را کاهش داده‌اند و نه فاصله‌گذاری در صندلی‌ها را رعایت می‌کنند.

در عوض، نه تنها پذیرایی را لغو کرده‌اند، بلکه از دادن ماسک به همه و توزیع ماده ضدعفونی هم خودداری می‌کنند.

به این می‌گویند تکریم مشتری.

پ.ن. تاخیرها الحمدالله کم شده است.

تکریم مشتری در شرکت‌های هواپیمایی دربحبوحه کرونا

اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چه انتظاراتی داری ؟؟ کاهش قیمت؟؟ مگه میشه مگه داریم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
یادی هم از حقوق های 2 میلیونی شرکت های هوایی.
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت