بازدید 8269
۲

تکریم مشتری در شرکت‌های هواپیمایی دربحبوحه کرونا

یک فعال رسانه‌ای از نحوه عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در شرایط کرونا انتقاد کرد
کد خبر: ۱۰۰۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 27 September 2020

به گزارش «تابناک»، فرشاد مهدی‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: شرکت‌های هواپیمایی در دوره کرونا نه قیمت‌ها را کاهش داده‌اند و نه فاصله‌گذاری در صندلی‌ها را رعایت می‌کنند.

در عوض، نه تنها پذیرایی را لغو کرده‌اند، بلکه از دادن ماسک به همه و توزیع ماده ضدعفونی هم خودداری می‌کنند.

به این می‌گویند تکریم مشتری.

پ.ن. تاخیرها الحمدالله کم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
چه انتظاراتی داری ؟؟ کاهش قیمت؟؟ مگه میشه مگه داریم؟؟
یادی هم از حقوق های 2 میلیونی شرکت های هوایی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی