به گزارش «تابناک»، فرشاد مهدیپور، فعال رسانهای در توییتر نوشت: شرکتهای هواپیمایی در دوره کرونا نه قیمتها را کاهش دادهاند و نه فاصلهگذاری در صندلیها را رعایت میکنند.
در عوض، نه تنها پذیرایی را لغو کردهاند، بلکه از دادن ماسک به همه و توزیع ماده ضدعفونی هم خودداری میکنند.
به این میگویند تکریم مشتری.
پ.ن. تاخیرها الحمدالله کم شده است.
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.