تکریم مشتری در شرکتهای هواپیمایی دربحبوحه کرونا
یک فعال رسانهای از نحوه عملکرد شرکتهای هواپیمایی در شرایط کرونا انتقاد کرد
به گزارش «تابناک»، فرشاد مهدیپور، فعال رسانهای در توییتر نوشت: شرکتهای هواپیمایی در دوره کرونا نه قیمتها را کاهش دادهاند و نه فاصلهگذاری در صندلیها را رعایت میکنند.
در عوض، نه تنها پذیرایی را لغو کردهاند، بلکه از دادن ماسک به همه و توزیع ماده ضدعفونی هم خودداری میکنند.
به این میگویند تکریم مشتری.
پ.ن. تاخیرها الحمدالله کم شده است.

گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟





