بازدید 7437

دما در ۴ شهر استان بوشهر به آستانه ۴۶ درجه رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما، دما در چهار شهر استان بوشهر به ۴۶ درجه سانتی‌گراد رسید.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 26 September 2020

به گزارش «تابناک»، پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت برازجان، عسلویه و خورموج دمای ۴۵ و اهرم نیز دمای ۴۴ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: کنگان، گناوه و جم نیز به ترتیب دمای ۴۲، ۴۱ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در اغلب ساعت‌ها از وقت امروز تا اواسط هفته پیش رو وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام باشد.

وی گفت: بنابراین در این مدت غبار محلی، در بعضی ساعت‌ها وزش ملایم باد و در ابتدای صبح نیز در برخی مناطق مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در صبحگاه در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ و گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۰ بامداد، جزر اول ساعت ۱۰:۱۵ ، مد دوم ساعت ۱۷:۴۵ و جزر دوم ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر