بازدید 5071
اختلاف فرامرزیان با دبیر مانع پرداخت پاداش ها

معاون زن وزیر ورزش، از جان کشتی‌گیران چه می‌خواهد؟

کد خبر: ۱۰۰۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 25 September 2020

در‌حالی‌که جوایز قهرمانان در سال ٩٧ مدت‌هاست که آماده پرداخت است و پیش از این نیز بارها مهدی علی‌نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از آمادگی این وزارتخانه برای پرداخت این جوایز خبر داده بود، اما گفته می‌شود معاون مالی وزارتخانه به‌ دلیل مشکلات شخصی جلوی این پرداخت را گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می‌شود پاداش 3 و نیم میلیاردی قهرمانان کشتی در سال ٩٧ هم آماده پرداخت است، اما ژاله فرامرزیان که شنیده می‌شود زاویه شدیدی نه با علیرضا دبیر بلکه با کشتی دارد، مقابل این پرداخت ایستاده. گفته‌ می‌شود او در زمان رسول خادم هم موانع زیادی در راه پرداخت بودجه کشتی ایجاد می‌کرد، به گونه‌ای که بارها صدای رئیس پیشین فدراسیون نیز درآمده بود.

در‌ هر حال این موضوع با معیشت کشتی‌گیران رابطه مستقیم دارد و با توجه به شرایط سخت زندگی و شغلی، بسیاری از قهرمانان کشتی، هر روز که در پرداخت این جوایز تاخیر صورت گیرد ارزش این جوایز کم و کمتر خواهد شد. در این شرایط نباید مشکلات شخصی مانع از پرداخت حق قهرمانان شود و صدمه اختلافات شخصی متوجه کشتی‌گیران شود. این درحالی است که گویا بسیاری از روسای دیگر فدراسیون‌های ورزشی هم از عملکرد فرامرزیان گله‌مند هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی