بازدید 5450

گل‌محمدی: گل دقیقه یک کارمان را آسان کرد

کد خبر: ۱۰۰۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 25 September 2020

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شارجه امارات و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی مهمی را بردیم و خدا را شکر توانستیم به‌عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم. خیلی به موقع گل زدیم و شروعی طوفانی داشتیم. در دقایق ابتدایی بازی توانستیم به گل برسیم که همین مسئله کارمان را راحت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌محمدی در ادامه افزود: در ادامه فشار را کم نکردیم و دوست داشتیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. فکر می‌کنم ذهنیت بازیکنان برای این بازی واقعاً عالی بود و انگیزه‌ای که برای این بازی نشان دادند، عالی بود. از تک تک آنها تشکر می‌کنم. بازیکنانم فشار زیادی را به خاطر نزدیکی مسابقات متحمل می‌شوند. بعضی از آنها با مصدومیت بازی کردند. یکی از بازیکنانم با پای شکسته بازی می‌کند. اینها قابل احترام است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من به تک تک بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. این بازیکنان باعث افتخار تیم ما و هواداران هستند. از اینکه توانستند دل هواداران را شاد کنند از آنها تشکر می‌کنم و به همه تبریک می‌گویم. انرژی مثبتی که از طریق راه‌های مختلف به ما دادند، کمک‌مان کرد و با احساس پیروزی ما را به زمین فرستادند. ان‌شاءالله در ادامه هم بتوانیم موفق باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی