بازدید 6095

واکنش قائدی به گلزنی و شکست پرگل الاهلی عربستان

کد خبر: ۱۰۰۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 23 September 2020

بازیکن تیم استقلال می‌گوید تمرکز تیمش روی این بوده که الاهلی عربستان را با اختلاف گل بالا شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه A، دو تیم استقلال و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان مجید نامجومطلق به پایان رسید. آبی‌پوشان با این پیروزی موفق شدند به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم. به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم و فوتبال خوبی ارائه دادند. تمرکز ما این بود که با اختلاف بازی را ببریم و ذهنیت خوبی روی این بازی داشتیم. از سرمربی و کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم در مرحله بعدی این رقابت‌ها موفقیت آمیز عمل کنیم.

او درباره گلی که به ثمر رساند خاطرنشان کرد: تیم حریف از بازی کردن با ما خسته شده بود و آن فضا برای من ایجاد شد و تصمیم گرفتم که راه دور شوت بزنم و مزاحمتی هم برای من ایجاد نشد و تبدیل به گل شد.

قایدی افزود:‌ شرایط من در این رقابت‌ها به هم‌تیمی‌های من بستگی دارد. ما همه برای استقلال بازی می‌کنیم و موفقیت من یا بقیه فرق ندارد. هدف من بالاتر از این حرف‌هاست و آمدم قابلیت‌هایی که دارم را در این مسابقات هم به نمایش بگذارم و امیدوارم بتوانم انتظارات کادر فنی را برآورده کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر