بازدید 4778
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سازمان بازرسی و تعزیرات در زمینه گرانی‌ها ورود کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد که از سازمان بازرسی و تعزیرات حکومتی انتظار می‌رود در این امر ورود کنند.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 23 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در شورای اداری استان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: برگزاری جلسات و نشست‌های در باب گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس باعث می‌شود این دلاور مردی‌ها پررنگ‌تر حفظ شود و ما راهی برای رسیدن به قله‌های پیروزی در گام دوم انقلاب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سؤالات مختلفی در بین افکار عمومی در رابطه با دفاع مقدس وجود دارد، ادامه داد: در جنگ هشت ساله ابعاد سیاسی، دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی داشت.

شاهرخی ادامه داد: در ابعاد نظامی جمهوری اسلامی پیروز شد، چون تمامیت ارضی خود را حفظ کردن و در قطعنامه ۵۲۴ کشور متجاوز مشخص شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در این جنگ رژیم بعث از نظر سیاسی و دیپلوماتیک شکست خورد، عنوان کرد: ما در جنگ نظامی نیز پیروز شدیم جنگ به ما نشان داد استقلال نظامی خود را با توجه به علم و دانش و سوق دادن آن‌ها به این سمت حفظ کنیم.

وی افزود: در زدن پهباد آمریکایی موفقیت دفاعی و امنیتی داشتیم از نظر فرهنگی نیز پیروز شدیم که نتیجه آن تربیت جوانان بسیجی، تمامیت گرا، مومن، انقلابی و ... است.

شاهرخی با اشاره به اینکه ما در جنگ اقتصادی هنوز در راه هستیم، بیان کرد: هدف از بیان خاطرات دفاع مقدس و نشست‌ها این است که راه عبوری باز کرده تا به اهداف اقتصادی خودمان نائل شویم که همان راه و روش جنگ است یعنی تکیه به جوانان و نگاه به داخل را باید در نظر بگیریم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در شورای برنامه‌ریزی طرح‌های مصوب شده که برخی در کمتر از یک سال، برخی در یک سال و برخی عمده طرح در یک سال انجام می‌شود به هر حال این امر به مردم قول داده شده است که مدیران باید کنترل کنند که اگر عقب‌ماندگی است آن را جبران کنند.

وی ادامه داد: نباید در مجموعه ما که با جنگ اقتصادی درگیر هستیم دستگاهی وجود داشته باشد که کار خود را به درستی انجام ندهد.

شاهرخی تاکید کرد: گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد که از سازمان بازرسی و تعزیرات حکومتی انتظار می‌رود در این امر ورود کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه اکنون فضای بهتری برای جذب سرمایه‌گذار به وجود آمده، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام طرح مشاغل خانگی و طرح‌های بزرگ و کوچک دیگری را در دست اجرا دارد.

وی عنوان کرد: باید زمینه جذب سرمایه گذاری را در استان فراهم کنیم، قبلاً می‌گفتند نقدینگی کم داریم اگر سرمایه‌گذاران پای کار بیایند نسبت به گذشته بهتر خواهیم بود.

شاهرخی افزود: کار‌ها با نگاه توحیدی و اعتقادی قابل انجام است که بتوانیم قله‌های رفیع علم و دانش را برای استان رقم بزنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر