بازدید 29294
دل نوشته سعید نمکی برای سردار شهید قاسم سلیمانی

گلایه وزیر بهداشت؛ روزه سکوت گرفته‌ام

سعید نمکی در دلنوشته‌ای خطاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از وضعیت کرونایی کشور و به ‌ویژه اختصاص نیافتن کامل یک میلیارد دلار صندوق توسعه گلایه کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 23 September 2020


به گزارش تابناک، سعید نمکی وزیر بهداشت امروز دوم مهر ماه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «... حدود ۸ ماه خودم و یارانم در سراسر کشور یک روز آرام نداریم. هرچه می‌گوییم همه‌گیری را نمی‌شود با التماس و تمنا متوقف کرد، بی‌فایده است.

... من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم. مطالباتشان معوق مانده، انبارهایم از سلاح خالی می‌شود. پاییز سنگینی فرامی‌رسد. موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند، ماه‌هاست به جز سهم کوچکی نگرفته‌ام؛ نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

شب‌های زیادی است با دل‌نگرانی نخوابیده‌ام و برای آنکه مردم مشوش نشوند روزه سکوت گرفته‌ام ولی تاب‌آوری من کجا؟ صبوری و اخلاص حاج قاسم کجا؟ ...»

گلایه وزیر بهداشت؛ روزه سکوت گرفته‌ام

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۳
خدا قوت بسیجی
روزه سوت گرفته اید ؟ یعنی شبها صحبت می کنید ؟ با کی صحبت می کنی شیطون ؟
خدا قوت دلاور زیاد صحبت بفرمایید اخراج میشوید
توو این مملکت همیشه همینو میگن. میدانیم و نمی گوییم. سریع هم از مردم مایه میذارن. آقا بگو. راستش رو بگو. اگه ما مردمیم میگیم بگو. فقط پنهانکاری و دروغ و شعار و حرف الکی
ارز نیست سران فکری بکنند میگه انبارها خالیست
شما بیجا کرده اید سکوت کرده اید ذره ای شجاعت داشته باشید و همه چیز را بگویید با جان مردم بازی نکنید ، شما حتی انقدر شجاع نیستید که بگویید بخشی از این سونامی شیوع مربوط به عزاداریهای محرم است دکتر زالی گفت ولی شما نه.
وقتی جان مردم هر روز بیش تر در مخاطره می افتد فکر نمی کنم سکوت راه درستی باشد بلکه باید سخن گفت و جاهلان را به پیروی از قانون واداشت.
اشتباه کردی آقای وزیر در مورد چیزی که با سلامت و جان مردم سر و کار داره روزه سکوت گرفتی، شما مسئول این فاجعه هستی.
اوضاع خراب است و شما می‌دانستید و سکوت کردید.
روزه سكوت مسئولين خيانت به مردم است و بس حال خود داني اگر زيرك و عاقل باشي
اگه وجدان بیداری داشته باشی و خودت را در برابر تک تک مردم بیمار چه کرونایی و چه غیر کروناییمسیول بدانی بجای اینکه دست به قلم بشی و این طوری نامه بنویسی دست به قلم میشی و استعفایت را با ذکر دلایل روشن برای مردم می نویسی.مطمین باش ثوایش از این سکوت فیگوری بیشتر است.
اقایان! با دعا و ذکر نمی شود به جنگ با ویروس رفت. این تخیلات را یک بار برای همیشه از ذهنتان بیرون کنید. اداره کشور تخصص می خواهد. اخر و عاقبت مملکتی که با فرمایشات اقایان علم‌الهدی و همفکرانشان اداره شود همین اوضاعی است که می بینید. با سرنوشت ۸۰ میلیون بازی نکنید.
البته تنها کاری که بر نمیاد از مسولان ما استعفاست ... برادر من نمیتونی یا نمیذارن کار کنی ... استعفا بده خب ...
چرا به رهبر نامه نمیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار