بازدید 5362

اعزام زائران و هیات اربعین به عراق ممنوع اعلام شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تصمیمات ستاد ملی اربعین حسینی هرگونه اعزام زائر، اعزام موکب داران و اعزام هیاتی به مناسبت اربعین حسینی به کشور عراق ممنوع اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 22 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "حسین کلانتری" در ستاد اربعین حسینی استان، افزود: هیچگونه ثبت نامی برای مشتاقان، زائرین و موکب داران اربعین حسینی به کشور عراق انجام نمی‌شود.

وی اظهار کرد: دولت عراق نیز همه مرز‌ها را بسته و از ورود زائر به مرز‌ها قطعا جلوگیری می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: براساس اطلاعیه ستاد ملی اربعین حسینی، هرگونه راهپیمایی به مناسبت اربعین حسینی در شهر‌های کشور نیز ممنوع اعلام شده است.

کلانتری ادامه داد: براساس تصمیم ستاد ملی اربعین حسینی مراسمات اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به صورت محرم و عاشورا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:، چون مراسمات محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی امسال به خوبی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، تجربه و الگویی برای انجام مراسمات اربعین حسینی باشد.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد این تصمیمات به منظور شرایط بیماری کووید-۱۹ و جلوگیری از شیوع کرونا اعلام شده است.

کلانتری تاکید کرد: ستاد استانی اربعین حسینی و کمیته‌های تابعه موظفند براساس تصمیمات و اطلاعیه ستاد مرکزی کشور عمل کنند.

به گزارش ایسنا به تقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی به موضوع نذورات اشاره کرد و افزود: نذورات نیز براساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان