عرضه اولیه ای با سود نقدی شگفت انگیز!

در 31 شهریور ماه 1399 مجمع عمومی عادی سالیانه دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 1398 شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 22 September 2020

در 29 مرداد ماه سال جاری بود سهام شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با نماد گدنا برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه شد.

به گزارش بورس تابناک، در عرضه اولیه گدنا  60 میلیون از سهام این نماد که معادل 20 درصد از کل سهام این شرکت بود به روش عرضه اولیه توزیع شد که از این میزان سهام، 51 میلیون سهم به عرضه عموم رسید.

عرضه اولیه هفته آینده مشخص شد!

میزان مشارکت در عرضه اولیه گدنا 5 میلیون و 349 هزار و 480 کد معاملاتی بود که سهام این شرکت تنها به 5 میلیون و 334 هزار و 286 کد تخصیص داده شد. با این میزان مشارکت، به هر کد معاملاتی 10 سهم در سقف قیمت 600 تومان تخصیص داده شد. بنابراین به هر کد معاملاتی تنها 6 هزار تومان از سهام گدنا اختصاص یافت.

در 31 شهریور ماه 1399 مجمع عمومی عادی سالیانه دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 1398 شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک برگزار شد.

مطابق با تصویر زیر میزان سود خالص هر سهم گدنا 147 ریال بوده است که سود نقدی هر سهم تنها 15 ریال در نظر گرفته شده است!

عرضه اولیه ای که به هر نفر 150 ریال سود نقدی داد!

با این حساب و با توجه به اینکه تنها 10 سهم از گدنا در عرضه اولیه به هر متقاضی رسید، می توان گفت که سود هر نفر از سهامداران گدنا، 15 تومان بوده است، که مبلغ بسیار کمی است و برخی کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نسبت به آن واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران نوشت:

"گدنا تو مجمع ۱۵ قرون تقسیم کرد واقعا آوردن این شرکتها توی بورس چه کمکی به تولیدات کشور میکنه؟؟ تهیه و توزیع غذااا جدا باید میومد تو بورس؟"

یکی دیگر از کاربران نوشت:

"چه عالی ، الان من ۹۰ قرون به حسابم واریز میشه ، سهم گدنا از اون سهام های ارزنده بورسه، این شش تا رو عمرا بفروشم"

شایان ذکر است که گدنا در زمینه کترینگ ریلی فعالیت دارد و حاصل جذب سرمایه‌گذار مستقیم خارجی گروه دون‌هاوزر از اتریش با مشارکت ۵۰ درصدی گروه اقتصادی فدک از ایران است. سهامداران عمده این شرکت عبارتند از: شرکت دون هاوزر، شرکت ارزش‌آفرینان فدک، کریستین هوبل، وحید رضا باقری، محسن فاتحی‌زاده و شرکت ریل پرواز تندر. مشتریان این شرکت علاوه بر صنعت ریلی، سازما‌ن‌ها و شرکت‌هایی در صنعت مالی، پتروشیمی، نفت، مخابرات و... هستند. بانک سامان، پتروشیمی خلیج‌فارس، نفت سپاهان، شرکت ایرانسل، شرکت نقش اول کیفیت و… از دیگر مشتریان گدنا هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار