بازدید 21875

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۱ شهریور ۹۹/ شناسایی ۳۳۴۱ بیمار جدید

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۳۳۴۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۹۱۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 21 September 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۴۲۵ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۳۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴۲۵ هزار و ۴۸۱ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۷۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۴ هزار و ۴۷۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۶۱ هزار و ۵۲۳ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۹۱۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۳۰۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۱ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
لطفا مسافرت ها را افزایش بدید... شمال هنوز یکی دو ماه جا داره برای مسافرت های آخر هفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
نظرت چیه راهپیمایی اربعین هم برگزار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
فقط مسافرت نبود
آموزش و پرورش که سلیقه ای شده هر مدیر مدرسه ای ساز خودش میزنه و تصمیم میگیره که بقیه چکار کنند طبق معمول کنترلی هم نیست
رفتارهای متفاوت برای یک منطقه اموزش و پرورش پذیرفتنی نیست
با محاسبات تا اخرین روز دولت حسن روحانی 77000 ایرانی از ابتلا به کرونا خواهند مرد. در این عدد تامل کنید که اسراری در آن است.
عدم قرنطینه بین شهری
بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
شلوغ کردن عمدی ادارات و شهر و مترو و اتبوس
و ....
دادن آمار دیگه بی خاصیت شده، بی حاصل و بیهوده!
7 ماه از شیوع کرونا در ایران گذشته.
اگر آمار دادن میخواست برای اذهان عده ای آگاهی بخش باشه حداقل باید از بروز پیک سوم (تعطیلات و مسافرت و عزاداری) جلوگیری می کرد.
جامعه درگیر یک بحران بی سابقه اقتصادی هست و نگه داشتن مردم توی خونه دیگه غیرممکن
کاری که چند ماه قبل می توانستند بکنند را الان دیگر نمی توانند بکنند
کار با خواهش و تمنا راه نمی افتد
ووهان وماهان وقم بیچارمون کرد رفت پی کارش...
از آنجایی که مجموعه وزارت بهداشت به دلیل بالا بودن درصد مرگ و میر نسبت به مبتلایان در مقایسه این درصد در سطح جهانی مورد انتقاد قرار گرفته، بجای تلاش برای کاهش این تفاوت به وسیله تلاش برای کاهش میزان مرگ و میر تعداد مبتلایان را بیشتر کردند که این نسبت به تعادل برسه
من نمیدونم آخه این مسئولین خودش هر محدودیتی که باعث کنترل شیوع کرونا میشه برمیدارن بعد به ملت گیر میدن چرا کرونا زیاد میگیرین میمیرین. کلیت مسئولان واقعا احتیاج به جوان گرایی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
آخه جوانهاشان هم دست کمی از پیرها ندارند
مردن در این شرایط مملکت با این ویروس وشرایط اقتصادی چیزی از شهادتت کمتر نیست
واکسن های آنفولانزا را پنهان کردید که همه مریض بشند و بمیرن
مگه براشون مهمه؟
کجایند کسانی که با بی تفاوتی کیلومترها درتراقیک مسافرت ماندند کجایند کسانی که میگفتند تجمعات هیچ تاثیری در گسترش کرونا ندارد کجایند مسولین بی عرضه وبی تفواوت به جان مردم که حتی نتوانستند یک ماسک را مدیریت بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
در قرنطینه اختیاری
نظر جدید رئیس دانشگاه صنعتی شریف:

ما مدتی فعالیت‌ها را غیرحضوری و دور کاری اعلام کردیم تا شرایط کرونا سپری شود. ولی این بیماری همچنان باقی‌مانده است و به نظر نمی‌رسد رو به کاهش باشد. لذا بهتر است ما هرچه زودتر به شرایط عادی بازگردیم. فعالیت حضوری اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید پررنگ شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی