بازدید 7972
۲

تخفیف‌های ویژه برای سربازان فراری

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در هفته دفاع مقدس سربازان فراری اگر خودشان را معرفی کنند از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 21 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی گفت: سربازان وظیفه‌ای که فراری شده‌اند پس از پایان خدمت سربازی با احتساب ایامی که خدمت کرده‌اند از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد.

وی گفت: فقط پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل می‌شود و تا زمانی که خدمت شأن تمام شود از نهایت تخفیف‌های بهره مند می‌شوند و کمترین مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید.

بهرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرار از سربازی در سال‌های اخیر روند کاهشی داشته است؟ افزود: کم و بیش فرار از سربازی هست اما در سال‌های اخیر کم شده است.

وی گفت: سربازان متوجه شدند که سازمان‌ها و محاکم قضائی نسبت به آن‌ها حالت رأفت و رحمت دارند ضمن اینکه پیشگیری از وقوع جرم در میان نیروهای مسلح به گونه‌ای است که باعث خوشایند شدن محیط خدمت و سربازی شده و تلاش شده است افراد در محل زندگی خودشان بیشتر خدمت سربازی را بگذرانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
تخفیف ویژه ؟؟؟؟ طرف خلاف کرده حالا قانون خوبه یا بده کار ندارم اما در رفته حالا بهش جایزه هم میدین ؟
بقیه یه تختشون کم بود سر تایم رفتن خدمت؟
سیاست سربازی اجباری همگانی نادرست است و اجرای آن یک فاجعه برای ایران رقم زده است. این یکی از دلایل اصلی وضعیت نابسامان و جمود فکری و اقتصادی و عدم پویایی جامعه امروزمان است. مشتاقم با طرفداران این سیاست به بحث و مناظره بنشینم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار