بازدید 19580
۵
مقام آمریکایی:

هدف ما مذاکره با ایران است نه تنش نظامی

دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که آمریکا به دنبال مذاکره با تهران است.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 19 September 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تیموتی لندرکینگ، دستیارمعاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس در گفت وگو با روزنامه سعودی الیوم با اشاره به اوضاع لبنان گفت: واشنگتن به خوبی می داند که تضعیف نفوذ حزب الله لبنان امری ضروری است و به امنیت و ثبات دولت لبنان کمک می کند. پایان دادن به سیطره شبه نظامیان مورد حمایت ایران بر جنوب لبنان مساله ای ضروری است به ویژه اینکه آن ها در لیست تروریستی قرار دارند.

دستیارمعاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: فشارهای بین المللی نباید تنها بر ایران و نظام آن باشد بلکه باید گروه‌های وابسته با ایران در اماکن دیگر را نیز شامل شود.

این مقام آمریکایی با بیان اینکه روابط آمریکا با کشورهای منطقه محکم و به هم پیوسته است در ادامه تاکید کرد: گفت وگوی راهبردی آمریکا با مسئولان عراقی تنها در رابطه با مسائل امنیتی نیست بلکه مسائل دیگری از جمله حمایت از بغداد برای رهایی از دخالت های ایران را شامل می شود.

وی در رابطه با تنگه هرمز و باب المندب و دیگر گذرگاه های آبی گفت: تابستان گذشته شاهد درگیری هایی بودیم و این درگیری کشتی ها و تجارت در گذرگاه های حیاتی را تهدید می کرد بنابراین قدرت نیروی دریایی خود در منطقه که مقر آن بحرین است را تقویت کردیم.

وی در ادامه مدعی شد: مقابله با ایران باید چندجانبه باشد و ما باید تمام ابزارهای موجود برای تغییر رفتارهای ایران را به کار گیریم. هدف ما تنش نظامی نیست بلکه هدف ما آوردن ایران به میز مذاکره و اجرای گفت وگوهای حقیقی در رابطه با چگونگی تغییر رفتارهای آن است.

دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس همچنین مدعی شد: واشنگتن بر این باور است که قطر آماده عادی سازی روابط خود با اسرائیل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
البته هدف ماهم تنش نظامی نبود البته این مال قبل از ترور قاسم سلیمانی بود ......الان دیگه هدفمون زدن کاخ سفید با کلاهک هسته ای است(ساعت صفر).....بعدش اگه جواب دادین زدن بقیه شهرهای بزرگتون است ......جواب قمار باز قماره .....
اقای معاون وزیر دندون روجیگر بگذار انتخابات سال1400با حضور7درصدی مردمچه بخواهیم وچه نخواهیم باهمت عالی شورای نگهبان اصولگرایان باتک ماده پیروز انتخابات میشوند وخوشون باپای خودشون به به حالت نرمش قهرمانانه پای میزمذاکره میایند نگران نباش
یانکی، رفتار شما باید تغییر کند.... ایران به دنبال حذف قانون جنگلی فعلی جهان است... که آمریکا، در آن نقش کفتار را دارد... یانکیها، به خانه های خود برگردید و منطقه مار ار ترک کنید..
حقوق بشر آمریکایی یعنی: آمریکا حق حیات کسانی را که با جنایتهایش کنار نمی آیند (حتی اگر شهروندان خاک آمریکا هم باشند) به رسمیت نمیشناسد. ........................................ انگلیس و فرانسه و آلمان و رژیم صهیونیستی و آل سعود و آل خلیفه و امارات و گروه های تروریستی داعش و .. با جنایات آمریکا کنار آمدند تا حق حیات ذلت بارشان توسط ایالات متحده به رسمیت شناخته شود. امت سرافراز اسلام و همه ملت های آزاده دنیا، در برابر جنایات استکبار جهانی و سردمدارشان آمریکای جنایتکار ایستاده اند و پیروزی نهایی با ماست؛ که این وعده خداست. امروز حتی شهروندان آمریکایی هم صف خودشان را از نظام خونریز ایالات متحده جدا میکنند، و به یاری خدا به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و استکبار جهانی خواهیم بود. ان شاالله. "و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون"
با جنگ اقتصادی پدر کشور مارا در اوردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل