بازدید 16801

خارپاشنه ورزشکار معروف ایران ۳۰۰میلیون خرج برداشت!

کد خبر: ۱۰۰۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 19 September 2020

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از اختصاص ۸۰۰۰ هزار یورو برای پرداخت هزینه جراحی «خارپاشنه» و هتلینگ بیمارستان احسان حدادی در آلمان خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد اسد مسجدی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی مسئول سلامت ورزشکاران است، اظهار کرد: با توجه به درخواست احسان حدادی و پیگیری فدراسیون دو و میدانی، وزارت ورزش و جوانان در این رابطه به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور بررسی  داد.

وی ادامه داد: کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی پس از حدود پنج جلسه به این نتیجه رسید با توجه به اینکه پزشک معتمد احسان حدادی ضمانت مکتوب ارسال کرده است، هزینه مربوطه را متقبل شویم و وی را اعزام کنیم.

 سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه مسئولیت این فدراسیون صرفا در رابطه با سلامت و درمان ورزشکاران است و به سایر مسائل توجهی ندارد، عنوان کرد: هیچ پزشکی در ایران برای جراحی عمل احسان حدادی ضمانت نداده، درحالی که پزشک معتمد این ورزشکار در آلمان ضمانت مکتوب ارسال کرده است تا جراحی موفقیت آمیزی صورت گیرد و بتواند در مسابقات شرکت کند.

مسجدی با بیان اینکه هزینه های مربوط به پرواز حدادی به آلمان به فدراسیون پزشکی ورزشی مرتبط نمی شود، اظهار کرد: ما تقبل کرده ایم هزینه ای حدود ۸۰۰۰ یورو برای درمان احسان حدادی در نظر بگیریم که مربوط به هزینه جراحی و هتلینگ بیمارستان است و در مورد سایر هزینه ها اطلاعی نداریم.

 پیش از این احسان حدادی از کمیته ملی المپیک درخواست اعزام به آلمان برای انجام عمل جراحی خارپاشنه داشت که علی رغم موافقت اولیه در نهایت با این اتفاق مخالفت شد، در نهایت اما این ورزشکار درخواست مجدد خود را از سوی فدراسیون دو و میدانی به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه کرده که با پرداخت هزینه های درمانش در آلمان موافقت به عمل آمده است.

هزینه یورو در بازار آزاد حدود ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که با احتساب قیمت روز می توان هزینه اختصاص یافته صرفا برای عمل جراحی احسان حدادی را حدود ۲۵۰ میلیون تومان برآورد کرد. البته به این رقم هزینه پرواز نیز باید اضافه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
جراح های ایران خار دارند؟
اشتبا ه کردید به حدادی کمک کردی ما برای کشیدن دندان مانده ایم حرامتان باشد
چرا اینقدر منفی می نویسید. هزینه 8 هزار یورو برای یک بازیکن تیم ملی واقعا جوک هستش . اینکه پول ما بی ارزش شده چی ربطی به بازیکن تیم ملی دارد. ببینید کشورهای دیگر برای بازیکنان تیم ملی خود چه هزینه های انجام میدن.
واقعا که شرم آوره، آقای احسان حدادی خار پاشنه ساده ترین جراحی است که می توان در ایران هم انجام داد با پول بیت المال چرا اینقدر هزینه می کنید ...
کشور های دیگر خیلی بیش از این برای ورزشکارانشان هزینه می کنند .اینقدر تنگ نظر نباشید .همین ورزشکاران بارها و بارها نام ایران را در دنیا پر آوازه تر می کنند.
هزینه داده پزشک هم تضمین داده بتونه تو مسابقه شرکت کنه ولی میره شرکت میکنه مدال هم نمیاره
چرا داخل کشور عمل نشده اند
اصلا 8000 یورو در دنیای امروز هیچی نیست، حقوق 2 ماه یک معلم در اروپای غربیه، پول ما بی ارزش شده که 8000 تا معادل 250 میلیون شده!
گرونی بخار بی ارزشی پول ماست وگرنه 8 هزار یورو چیزی نیست ..دوما..مگر در بیمار ستانهای خوودمان کم هزینه اا سر سام اور نیست ؟ خیلی گرونتر از المانه ..داخی اورزانس بشیم برای یه کار کوچک حداقل 300 هزارتوان فاکتور بهت میدن برای حضور مثلا 1 ساعت و نصب سرم و لباس و ویزیت ..کجای کارید که تیتر میزنید 300 میلیون توامن پول مملکت بی ارزش شده نه اینکه یورو گرونتره
8000 یورو حقوق دو یا 3 ماه یک ادم معمولی بیشتر نیست ارزش پول ما کم شده نمیتوانید اینجوری بگید
مگه تو شرایط جنگ اقتصادی نیستیم؟ اگه تو شرایط جنگ اقتصادی دومیدانی کار نداشته باشیم اشکالی پیش میاد؟ جنگ اقتصادی فقط برای مردم هست؟ اخرش هم این ورزشکارا مثل سعید ملایی و کیمیا علیزاده به کشور خیانت می کنند و به ما می خندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
خیانت نکردند زور بهشان گفتند بخاطر چه کسانی نباید مسابقه می دادند اگر بخاطر ایرانی ها بود ارزش داشت اما
حالا یارو میخواد بره تفریح دیگه این چرت و پرتا چیه دکتر در ایران تضمین داده نداده اونم خار پا!!!!!!!!!
خوب است ورزشكاري كه چندين مدال براي كشور به ارمغان اورده وظيفه دولت است كه هزينه هاي درمانيش را بپردازد.
يعني مبالغ ميليون يورويي به مربيان خارجي فوتبال ميدهيم و هيچ چيز نيستند اونوقت براي يك ورزشكار كه مدال المپيك دارد هشت هزار يورو خيلي پول است ؟؟؟
نوش جونش،واسه مقام المپیک هزینه نشه، واسه کی هزینه بشه؟
دروغه، یعنی این همه جراح توویه ایران نمی تونن یه خار پاشنه جراحی کنن!!! حتما باید بره آلمان!!!؟
خار پاشنه درمان جراحی ندارد و تضمینی برای از بین رفتن درد حتی پس از جراحی وجود ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست