بازدید 5127
۱

باخت سنگین سپاهان مقابل حریف سعودی در نیمه اول

کد خبر: ۱۰۰۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ 18 September 2020

تیم فوتبال سپاهان در نیمه اول برابر النصر عربستان شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال سپاهان و النصر امشب(جمعه) از ساعت ۲۲:۳۰ در دیداری از گروه D لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

سپاهان با چند تغییر نسبت به بازی قبلی با النصر پا به میدان گذاشت. بر خلاف بازی قبلی زردپوشان از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از چند دقیقه با فشار زیاد بالاخره توانستند توپ را به یک سوم دفاعی حریف برسانند. بازیکنان سپاهان با پاسکاری‌های پر تعداد و گردش سریع توپ همان کاری را کردند که النصر در بازی قبلی کرده بود، یعنی بالا بردن ضریب خطای بازیکنان حریف و ایجاد موقعیت.

سپاهان در فاز دفاعی هم نسبت به بازی قبلی بهتر عمل کرد. زردپوشان به جای دفاع از نیمه خودی، پرس را از یک سوم دفاعی حریف شروع می‌کردند و بعد از از دست دادن توپ، بلافاصله روی مدافعین و هافبک‌های النصر فشار می‌آوردند.

سپاهان تا دقیقه ۳۰ بسیار بهتر از النصر بازی و چند موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کرد. در یکی از این موقعیت‌های سروش رفیعی با جا گذاشتن چند بازیکن حریف ضربه‌ای نسبتا فنی به توپ زد اما ضربه‌اش روی سقف دروازه فرود آمد. همچنین امید نورافکن هم یک بار با شوت‌زنی دروازه حریف را تهدید کرد.

اما بر خلاف روند بازی این النصر بود که ابتدا به گل رسید. در دقیقه ۳۲ مسابقه،عبدالله مادو بازیکن النصر روی یک پاس عرضی درون محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و ضربه فنی و سر ضرب او در شلوغی محوطه جریمه از بلای سر دو بازیکن سپاهان عبور کرد و بعد از برخورد به نوک انگشتان نیازمند و تیر دروازه، به گل تبدیل شد.

سپاهان بعد از این گل سعی کرد بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند.

در حالی که ۳ دقیقه به پایان نیمه باقی ماده بود النصر یک گل دیگر هم به ثمر رساند. در دقیقه ۴۲ عبدالرزاق حمدالله از اشتباه مهدی کیانی در آفسایدگیری استفاده کرد و با زدن به عمق سپاهان و یک ضربه دقیق دروازه زردپوشان را برای بار دوم باز کرد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود النصر به پایان برسد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مهدی کیانی، رسول نویدکیا، سروش رفیعی، محمد محبی، سجاد شهباززاده و محسن الغسانی.

ترکیب النصر: براد جونز، مایکون، عبدالله مادو، سلطان الغنام، عبدالرحمن العبید، عمدالمجید الصلیهم، عبدالله الخیبری، خالد الغنام، عبدالفتاح عسیری، گونزالو مارتینز و عبدالرزاق حمدالله

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همچین نوشتی سنگین من گفتم ۱۴ تا گل خورده سپاهان. آقا جان میدونیم طرفدار تیم پرسپولیس یا استقلالی، بهتره موقع قلم زدن احساسی ننویسید و منطقی بنویسی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار