بازدید 4699

لازمه انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت، آگاهی است!

ما در موسسه مهاجرت تحصیلی صباپلن، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم.. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 17 September 2020

ما در موسسه مهاجرت تحصیلی صباپلن، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور را ترسیم کنیم.  

تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. وقتی صحبت از زندگی در کشوری خارجی به میان می‌آید، همه متقاضیان به دنبال یافتن بهترین کشور برای مهاجرت هستند. اما راه‌حل، جستجو در گوگل نیست، بلکه باید کشوری را انتخاب کنیم که در آن رفاه داشته باشیم هر چند که آن کشور در نظر دیگران بهترین نباشد. مهمترین موضوع در این مسیر، خود شما هستید.

ما با توجه به شرایط و امکاناتمان کشور مقصد و روش دریافت ویزا و سپس اقامت را انتخاب می‌کنیم. هدف همه کسانی که قصد مهاجرت دارند، ساختن یک زندگی بهتر برای خانواده و البته خودشان است، پس لازمه مهاجرت آگاهی است. 

بهترین کشور برای مهاجرت

برای هر فردی بسته به شرایط، یکی از کشورهای خارجی حوزه اتحادیه اروپا، آمریکا یا کانادا می‌تواند بهترین کشور برای مهاجرت باشد. بنابراین هیچ کس نمی‌تواند بگوید که این کشور و آن کشور، بهترین هستند. تنها شرایط، موقعیت، امکانات و سرمایه شما است که تعیین کننده این بهترین است. شاید فردی در کشورهای آسیایی احساس بهتری را نسبت به آمریکا تجربه کند.

اما اگر از جانب شرایط اقتصادی، رفاه اجتماعی، آزادی بیان، رفاه فرهنگی، کسب درآمد عالی، تورم پایین و نرخ بیکاری پایین بخواهیم به قضیه مهاجرت نگاه کنیم، برخی از کشورها شرایط بسیار مساعدتری نسبت به باقی دارند. در نتیجه متقاضیان ترجیح می‌دهند این مقاصد را انتخاب کنند.

تقریباً می‌توان گفت که مهاجرت به کانادا اگر انتخاب اول متقاضیان نباشد، حداقل در لیست مقاصد آن‌ها قرار دارد. جالب است بدانید که کشور کانادا در کنار آمریکا، استرالیا و بسیاری از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا، بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان را تشکیل می‌دهند.

لازمه انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت، آگاهی است!

شرایط مهاجرت به کانادا

به دلیل مهاجرپذیر بودن کانادا و شرایط اقتصادی رو به رشد و امکانات عالی برای کار و تحصیل، ما تصمیم گرفتیم این مقاله را به معرفی و بررسی شرایط مهاجرت به کانادا اختصاص دهیم.

از جمله روش‌های مهاجرت به کانادا، ویزای کار، تحصیل، سرمایه گذاری، نامزدی، ازدواج و تولد فرزند است. خوشبختانه به دلیل حجم بالای تقاضا برای این کشور، تقریباً تمامی موسسات مهاجرتی به متقاضیان خدمات ارائه می‌کنند.

بهترین روش ‌برای مهاجرت به کانادا

بهترین روش مهاجرتی، برای هر فردی بسته به شرایط متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا استفاده از سیستم امتیازبندی این کشور است که تحت نام سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری (Express Entry) شناخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت، اکسپرس اینتری سریعترین و کم‌ریسک‌ترین روش برای اخذ ویزای کانادا است.

به طور کلی سیستم صدور ویزا در بسیاری از کشورهای خارجی به دو صورت انجام می‌شود، که یکی بر اساس نظر افسر ویزا یا Subjective و دیگری بر اساس امتیازبندی Objective است. در سیستم Subjective تأیید یا رد شدن درخواست ویزای متقاضی به شدت به نظر افسر ویزا بستگی داشته و ممکن است به صورت کاملاً سلیقه‌ای عمل شود. اما در سیستم Objective، افسر ویزا تنها مسئول بررسی مدارک و محاسبه امتیاز متقاضی است و هیچگونه نظر شخصی نمی‌تواند بر روی درخواست ویزای متقاضی داشته باشد.

در کانادا سیستم Objective در واقع همان سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری است که در آن امتیازات بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود:

  • سن
  • تحصیلات
  • سابقه کاری
  • آشنایی با زبان
  • انطباق پذیری

از سال‌های دور، ایرانیان زیادی به کانادا مهاجرت کرده‌اند و در نتیجه بخشی از متقاضیان امروز، جزو خانواده و دوستان مهاجران دیروز هستند. اگر به عنوان یک مهاجر نمی‌دانید که کدام کشور می‌تواند بهترین مقصد برای شما باشد کافی است از موسسات مهاجرتی مشاوره بگیرید. 

ما برای تدوین این مقاله، سایت‌های مهاجرتی بسیاری را بررسی کردیم و در نهایت با مطالعه سوابق کاری، نمونه مقالات کامل و جامع، نیروهای زبده و بررسی رضایت متقاضیان قبلی، یکی از موسسات را که در زمینه مهاجرت به کانادا نیز سابقه‌ای عالی دارد، انتخاب کردیم. تفاوتی ندارد قصد مهاجرت به کانادا را دارید یا کشورهای حوزه اتحادیه اروپا، موسسه حقوقی و مهاجرتی صبا پلن به آدرس https://sabaplan.com/ با بکارگیری کارشناسان و وکلای خبره، درهای بهترین کشورها برای مهاجرت را به روی شما خواهد گشود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار