بازدید 8236

برنامه توزیع واکسن کرونا در آمریکا از زبان ترامپ

نرامپ از آماده شدن برنامه توزیع واکسن کرونا در آمریکا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 17 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد برنامه توزیع واکسن کرونا در آمریکا آماده شده است.

دونالد ترامپ در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: می‌خواهم درباره توزیع واکسن (کرونا) صحبت کنم. امروز دولت بنده، جزئیات برنامه توزیع ملی واکسن را منتشر کرد.

این برنامه شامل طرح‌هایی است که براساس آن اطمینان حاصل کنیم واکسن را به صورت مستقیم در خانه‌های سالمندان به شهروندان مسن آمریکا برسانیم. برنامه ریزی‌ها انجام شده است. نیرو‌های نظامی درنظر گرفته شده اند.
وی ادامه داد امیدواریم این برنامه به خوبی اجرا شود. همانطور که می‌دانید به ساخت واکسن بسیار نزدیک شده ایم. ما از آنچه بسیاری از افراد می‌گویند یا متوجه هستند، به ساخت واکسن و رساندن واکسن به دست مردم امریکا نزدیک‌تر شده ایم. ما قدرت عظیم صنایع امریکا و ارتش کشورمان را (برای این منظور) بسیج کرده ایم. این برنامه با فاصله بسیاری از برنامه‌های دیگر، بزرگترین و گسترده‌ترین برنامه توزیع واکسن در تاریخ آمریکاست.

وی افزود: می‌بینیم که بایدن می‌گوید او هم برنامه‌ای دارد! آن‌ها درمقابله با انفلوانزای خوکی بسیار بد عمل کردند. عملکرد ان‌ها باورکردنی نبود! به عملکرد آن‌ها درمقابله با آنفلوانزای خوکی نگاه کنید. فردی که ان برنامه را هدایت می‌کرد خودش گفت که فاجعه تمام عیار بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی