بازدید 7551
۱

خبر بازداشت شهردار رودهن تأیید نشد

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: خبر بازداشت شهردار رودهن نه تأیید و نه تکذیب شد و امیری برای ارائه توضیحات روانه دادگاه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 16 September 2020

خبر بازداشت شهردار رودهن تأیید نشد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهرداد حنیفی رئیس شورای اسلامی شهر رودهن از رودهن، اظهار کرد: ظهر امروز خبری مبنی بر دستگیری شهردار رودهن، روی خروجی برخی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شرق استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: تا این لحظه هیچ کدام از منابع آگاه خبر بازداشت شهردار رودهن را تأیید نکردند و طبق اعلام این منابع امیری جهت توضیح مسائل مختلف از جمله تخلف‌هایی که در چند وقت اخیر در شهرداری رودهن رخ داده است که حتی منجر به دستگیری چند کارمند این شهرداری از جمله رئیس پلیس ساختمان شد که به گفته شاهدان نسبتی هم با شهردار رودهن دارد، ظهر امروز روانه دادگاه شده است و تا این لحظه خبری مبنی بر دستگیری شهردار رودهن نه تأیید و نه تکذیب شد.

به گزارش فارس، سال گذشته بود که علاوه بر شهردار و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر حدود ۲۵ نفر نیز از کارکنان و مدیران شهرداری رودهن به جهت ارتشا بازداشت شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خداوند از زره ومثقال نمیگزره این دنیا بخورید وبیاشامید وبا پول حرام ودزدی از یکطرف مقداریشو نذری وکمک به مردم با ریا کاری کنید واز یکطرف حق مردم واموال بیت المال این مردم ستمدیده سالها با جنگ علیه کفر وخسته شده با این تورم وگرونی رو بدزدید وبخورید حرامتان اون کاخها وخانه های میلیاردی وخودروهای لوکس چندتا چندتا تون!ما که میدانیم چند وقت دیگه بزودی آزادمیشید وباز روز از نو وروزی از نو !اما حرامتان باد تا چند نسلتون!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار