بازدید 6537
۴

مجازات یک بیمارستان در تهران به دلیل گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات شهر تهران از محکومیت یک بیمارستان در تهران به دلیل دریافت اضافه از نرخ‌هایی که از ناحیه وزارت بهداشت و درمان اعلام شده است خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 14 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی از محکومیت یک بیمارستان در تهران به اتهام دریافت اضافه از نرخ‌هایی که از ناحیه وزارت بهداشت و درمان اعلام شده است، خبر داد.

وی افزود: با شکایت شاکی و گزارش معاونت درمان و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد تخلف اضافه دریافتی از بیماران یک بیمارستان در تهران، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات تهران تصریح کرد: شعبه پس از رسیدگی و احراز تخلف، مدیر فنی بیمارستان را علاوه بر استرداد مبلغ ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در حق شاکی خصوصی و پرداخت مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
عجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیمارستان به آن بزرگی 20میلیون جریمه شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای چه مصیبتی رخ داده..........
۶۸ میلیون شاکی گرفته
نزدیک ۱۴۰ میلیون دولت!!!!!!!
اگر منفعت نداشت براشون پیگیری می کردن؟
خوب خیالمون راحت شد که فقط یک بیمارستان گرانفروشی میکرد که اونم حل شد !!!
سری به بیمارستان گاندی بزنید برای یک تزریق داخل ستون فقرات ...۵۰ میلیون وصول کردند..سری له مرکز جراحی محدود آذر بزنید ..که نه تنها نباید جراحی های بزرگ را در آنجا انجام بدهند که کانسر مستان دا هم انجام می دهند روزانه ۶۰۰ الی یک میلیارد درآمد دارند . بیماران را نی دوست و فقط در آپارتمان ۷۰ متری ....بدون اینکه نظارت وزارتخانه با توجه به شکایات شده از این دو مرگز یک بار رسیدگی کرده باشد شکایات در سیستم وزارت خانه موجود است ..دارند خون مردم را در شیشه نی کنند و زارت خانه نشسته تماشا نی کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی