بازدید 26278

قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹/ رکورد جدید قیمت دلار در صرافی ملی

در ادامه رشد نرخ دلار و یورو در صرافی‌های مجاز و بانکی سطح کشور، امروز نیز شاهد افزایش شاخص ارزی توسط بازارساز هستیم. در میان نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی نیز اعلام شده است که بر اساس آن،  نرخ ۲۴ ارز افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 14 September 2020
قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹/ رکورد جدید قیمت دلار در صرافی ملی
 
در ادامه رشد نرخ دلار و یورو در صرافی‌های مجاز و بانکی سطح کشور، امروز نیز شاهد افزایش شاخص ارزی توسط بازارساز هستیم. در میان نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی نیز اعلام شده است که بر اساس آن،  نرخ ۲۴ ارز افزایش یافته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه بیست و چهارم شهریورماه ۹۹) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز و بانکی سطح کشور به نرخ ۲۳۴۹۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۳۵۹۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز یکشنبه، ۱۵۰ تومان گران‌تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، هم اکنون به قیمت ۲۷۶۹۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۷۷۹۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز قبل، ۱۵۰ تومان افزایش دارد.

افزایش  نرخ رسمی ۲۴ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز افزایش و ۱۱ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت بود.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه بیست و چهارم شهریور ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۲۸ ریالی به قیمت ۵۳ هزار و ۸۷۰ ریال و هر یورو نیز با ۳۳ ریال رشد ۴۹ هزار و ۷۷۳ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۲۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۹۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۵۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۹۰ ریال، روپیه هند ۵۷۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۷۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۴۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۵۹۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۹۱۷ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۱۱۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۱۴ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۶۱۴ ریال، روبل روسیه ۵۶۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۰ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۵۸۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۷۴۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۳۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۲ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۵۷۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۰ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۶۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۵۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۳۶۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۱۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۸۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۹هزار و ۸۱۹ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۴۷۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۱۳  ریال، افغانی ۵۴۸  ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۱۷۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۵۶۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۶۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
خدایا ما را نجات بده. حق ما این نبود خدا
دلار ازاد 27100
یورو 32200
کشور به مرز فروپاشی اقتصادی رسیده و آقایون راحت و بیخیال...
گرچه کاری از دستشون ساخته نیست. بندگان خدا.
باورش سخته ولی یه دونه از اون اسکناسای توی عکس حقوق یک ماهه منه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خوش به حالت که کار داری. من مهندس با 20 سال سابقه کار الان 4 سال هست بیکارم.
حتی اگر ایران گلستان هم شود دیگر فرقی ندارد..... از ما چیزی گرفته شد به نام (جوانی)
وقتی بورس نباشه و جایی نباشه که نقدینگی را جذب کنه چنین می شود ان کسانی که خودشان با به عنوان اقتصاد دان معرفی می کردند و رونق بورس را عامل تورم حالا که بورس را زمین زدند چه میگویند آیا حالا نقدینگی به سمت تولید رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا به سمت نابودی تولید آیا حالا که نقدینگی از بورس خارج شد تورم کم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرش چی میشه خدا یا خودت کمک کن اونایی که بیماری های خاص دارن و دارو با دلار میخرن خدا جونم خودت به دادشون برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خدا برا کسی نخواد .
ولی هیچکس به فکر بیماران خاص نیست
خدا خودت بداد برس خدا خدا خدا ....
این بود وعده گشایش اقتصادی واقعا شرم اوره ،،،سخنی هم از جناب همتی که قول داد بازار ارز را کنترل کنه
اقا واقعا افتضاح به بار اوردید
اوضاع بسیار خراب است من فکر میکنم روحانی وتیمش کامل بروند آخه دیگر نمیشود زندگی کرد به هیچ چیز امید نیست آقا ی همتی تشکر
همین بورس و اعتماد اشتباه مردم به دولت باعث افزایش قیمت دلار و به دنبالش تورم شد چرا که برای رشد بورس و جمع اوری نقدینگی روز به روز قیمت ارز به دنبال ان قیمت کالاها بالا رفت. مردم خوشحال بودند که شاخص رشد کرده غافل از اینکه قیمت ارز بالا رفته و ارزش دارایی هاشون به دلار کمتر می شود و وقتی تورم شدیدتر می شود باید کالاهای خودشان را با قیمت بالاتری خریداری کند. وقتی تعداد زیادی از مردم بدون مهارت معامله گری وارد بورس می شوند حقوقی ها که خیلی لز آنها شرکت های دولتی هستند سود برده و بقیه مردم زیان ۳۲۰ میلیارد دلار وارد بورس شده ووبا کاهش شاخص بورس تا ۴۰ درصد یعنی این حقوقی ها و دوات است که در این بین ۴۰ درصد سود کرده تا کسری بودجه اش را تامین کند. بازرهای مالی در کل جهان برای زبان زدن به مردم و سود رساندن به شرکت های بزرگ ساخته شده اند در واقع در بورس هبچ پولی خلق نمی شود سود یک شخص وقتی به دست می اید که شخص مقابل ضرر کرده باشد. صبر کردن در بلزار مالی هیچ معنایی ندارد شخصی یک درصد سرمایه اش زیان دید باید خارج شود. برای ورود به بورس باید مهارت های زیاد معامله گری آموخت. و در ایران تحلیل بنیادی بیشتر از تحلیل تکنیکال عمل می کند.
باااااورم نمیشه بخخدا
اینهمه دولت معدن و پتروشیمی و پالایشگاه داره.اخه دولت چرا مواد اولیه صنعت رو ارزون تر نمیفروشه که اجناس ارزون تر شه.وقتی قیمت اهنو از 8هزار میکنه 12هزار معلومه که هر دلار 18هزاری بشه 26هزار .شما قیمتا رو بکش .رو بازار توضیع هم نظارت کن.ببین دلار افت نمیکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر