بازدید 4297

کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در استان های شمالی

کد خبر: ۱۰۰۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 13 September 2020

روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با نفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر برای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران، وزش باد همراه با کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای رخ می‌دهد.

به گزارش مهر، با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد ازظهر برای شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران و برخی مناطق گیلان، غرب مازندران، برخی مناطق زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب شرق لرستان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز با نفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر برای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران، وزش باد همراه با کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای رخ می‌دهد.

در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود و در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق شمال غرب و زاگرس مرکزی وقوع رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار