بازدید 4509

پرسپولیس منتظر مهلت ۲۰روزه برانکو یا محرومیت

کد خبر: ۱۰۰۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 11 September 2020

رسول پناه در خصوص آخرین وضعیت برانکو و طلب این مربی عنوان کرد: صادقانه می‌گویم موضوع برانکو نگرانی ما هم هست. اگر یادتان باشد ماه گذشته اعلام کرد در چند روز آینده بخش دیگری از مطالبات برانکو را پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مشکلاتی در این مدت در باشگاه پیش آمد، مثل مطالبات خارجی‌ها و ... و به همین دلیل، این را در هیات مدیره مطرح کردیم که یا پول برانکو را پرداخت کنیم یا اینکه تیم را تقویت کنیم که در نهایت تصمیم گرفتیم تیم را تقویت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: برانکو مربی بزرگی است که پرسپولیس مدیون او است. هواداران عاضق او هستند. دغدغه هیات مدیره این است که طلب وی را پرداخت کند تا این مطالبات به مدیران آینده منتقل نشود. ما تصمیم داشتیم مطالبات بعدی برانکو را همین ماه پرداخت کنیم اما نقل و اننقالات، مجوز حرفه‌ای، طلب بازیکنان خارجی خودمان باعث شد تا پرداخت طلب این مربی عقب بیفتد.

رسول پناه در خصوص اینکه آیا نمی‌شد به برانکو بگویند که بیشتر به باشگاه فرصت بدهد گفت: اتفاقا ما قبل از پرداخت اول این درخواست را داشتیم و حتی نامه رسمی دادیم اما او درخواست ما را رد کرد. البته منابع مالی جدیدی ایجاد کردیم و نهایتا تا 2 هفته اینده مطالبات وی را پرداخت خواهیم کنیم. 2 روز پیش نامه زدیم و از او خواستیم 20 روز به باشگاه فرصت بدهد اما هنوز اطلاعی به ما نداده است.

وی تاکید کرد: شاید برانکو به ما فرصت بدهد ولی اگر قبول نکند ما 2 هفته دیگر پول او را پرداخت خواهیم کرد. خوشبختانه ما نقل و انتقالاتمان را انجام دادیم و هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد. اگر یادتان باشد هواداران می‌گفتند چرا قرارداد رسن را پرداخت نمی‌کنید. او از ما خواست طلب فصل قبلش را می‌خواهد، اگر من قرارداد رسن را پرداخت نمی‌کردم چه اتفاقی می افتاد؟ قول می‌دهم به زودی طلب برانکو را پرداخت کنیم و از خجالت او هم در می‌آییم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل