بازدید 20620
خبر

سرانجام علیپور با قرارداد ۸میلیاردی درپرسپولیس ماند!

کد خبر: ۱۰۰۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 10 September 2020

بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت باشگاه پرسپولیس با درخواست ٨ میلیارد تومانی مهاجم تیمش برای تمدید قرارداد موافقت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چند روز اخیر طی دو دور مذاکره که میان علی علیپور و مدیران پرسپولیس‌ انجام شد دو طرف پیشنهادات خود را ارائه کردند و قرار بر این بود که روی این پیشنهادات فکر شود. در این جلسات با وجود درخواست ٨ میلیارد تومانی علیپور، پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که قادر به پرداخت این مبلغ نیستند و نهایتاً می‌توانند ۵ میلیارد تومان آن هم با آپشن به او بپردازند.

سرانجام علیپور با قرارداد ۸میلیاردی درپرسپولیس ماند!

بعد از آخرین پیشنهاد پرسپولیس، مهاجم سرخ‌ها با انتشار پستی در صحفه شخصی خود با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا نشان دهد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

در همین حال بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها از جذب شهاب زاهدی و شهریار مغانلو بازماندند، فشارها روی باشگاه زیاد شد تا مدیران پرسپولیس دوباره باب مذاکرات را با علی علیپور باز کنند.

دیشب (چهارشنبه) نیز باشگاه پرسپولیس در خبر رسمی اعلام کرد که پیشنهاد مالی بیشتری به علیپور داده اما این مهاجم اعلام کرده مشکلش مسائل مالی نیست و می‌خواهد فوتبالش را در اروپا پیگیری کند.

درباره رقم پیشنهادی پرسپولیس‌ به علیپور یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد این پیشنهاد همان مبلغ درخواستی علیپور بوده است.

درواقع پرسپولیس‌ موافقت کرده پایه قرارداد ۶ میلیارد و ۵٠٠ میلیونی را برای علیپور در نظر بگیرد و یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون هم آپشن قرارداد باشد تا اینگونه مبلغ قرارداد این مهاجم ٨ میلیارد تومان شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
ببه سرعت دارید به سمت نشریات زرد نزدیک میشین
یک بار خبرتون رو بخونین ببینین خودتون متوجه میشین چی گفتین
چرا پول بیت المال مفت به هر کسی داده می شود؟ پرسپولیس چه سودی در زندگی مردم دارد؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
پرسپولیس بهانه است باید دید چه کسانی از کتار این ۸ میلیارد سود میبرند. جالبه در حالی قرارداد می بندند که اه در بساط ندارند . فوقش میگویند دولت میدهد
آقایانی که دنبال حقوقهای نجومی می گردند کجایند 8 میلیارد که نجومی نیست انهم برای دویدن دنبال یک توپ گرد خاک عالم سر کارگر ایرانی که با جونش بازی می کنه برای چندر غاز ماهانه انهم بگیره یا نگیره کارگرا که فیفا ندارن دنبال کارشن باشه و اگه نشد با تهدید تغلیق و کاهش امتیاز گردو بازان دولت و بترسونه تا خسارت میلیاردی قل دهندههای گردو رو بگیره
باید علیپور آوردی اقتصادی بیشتر از 8 میلیارد تومان برای پرسپولیس داشته باشد!!!
فوتبال در دنیا صنعت است اما در ایران، فوتبال دولتی است و مثل بقیه جاهای دیگر بخور بخور.
در فوتبال دولتی ایران که فوتبالیست ها کارمند محسوب می شوند چرا پرداخت ها نجومی است؟
چرا کسی با این قضیه مشکلی ندارد؟
وقتی هوادارهای فلان تیم فریاد میزنند «استراماچونی می خواهیم» پول بیت المال که علف خرس نیست شماره حساب بدهید هزینه استخدامش را پرداخت کنند چرا که نه، استراماچونی هم برایشان بیاورید.
یعنی چی 8 میلیارد؟ کسی نیست مانع این پرداخت ها بشه؟ یک متخصص در عمر کاری اداریش یک دهم این مبلغ رو هم نمیگیره! تو رو خدا در فوتبال حرفه ای رو ببندین ...
فقط باید تاسف خورد. و تاسف مضاعف از عدم ورود نهادهای نظارتی به این حیف و میل کردنها از بیت المال مگر اجنبی ها به دادمان برسند و با تعلیق فوتبال این چاه ویل را ببندند. حقوق کارگری که دارد در سختترین شرایط چرخ تولید را می چرخاند ۲ میلیون است و بر سر افزایش ۱۰۰, 200 هزارتومنی دعواست اون وقت یک فوتبالیست که نه تخصص دارد نه سودی برای کشور 8میلیارد با کلی ناز و ادا و منت. آقا این عدالت ست؟
پول مفت بیت الماله دیگه. اگه باشگاه خصوصی بود، مدیر عاملش مجموعا به همه بازیکنا ۸ میلیارد نمی داد. آخه بازیکنایی که از پس تیمهای درجه دو و سه آسیایی هم برنمیان چرا باید اینقد پول مفت بگیرن؟کارگر و کارمند بدبخت مالیات بدن که اینا میلیاردی پول بگیرن؟
نمیدونم‌ این یک بام و چند هوا تا کی میخاد ادامه داشته باشه
کارگر چقدر میگیره اون چقدر میگیره
با این رقم قیمت پایه پرسپولبسی ها و استقلالیها هم دراومد و میلیااردها از بیت المال میره
به کجا میریم
مگه این مصداق حقوق نجومی نیست ؟
با پول ملت دارید چیکار میکنید؟؟؟؟؟؟
توی همه بازیهای خارج از کشور هم ببازید نمیدونم این پول چه هنریست که از جیب ملت پرداخت میشه البته احتمالا" قسمت اعظمش بر میگرده به اونطرف قرار داد
یک کارمند و کارگر خیلی لاکچری نهایتا" 100 میلیون نمیگیرند برای چی باید براب کسانی که هیچ سودی برای مردم ومملکت ندارند 8 میلیارد - بله 8 میلیارد داده بشه چرا چرا چرا چرا ؟؟؟؟
فسادی که میگن همینه ؟؟؟؟؟
آخه از بیت المال و پول مردم چرا باید بدهند ؟؟؟؟
آقا فوتبال نخواهیم باید به کی بگیم !!!!!
جمع کنین این دکان بازار دلالی رو نه زحمتی نه منفعتی برای مردم ندارن !!!!!!!!!!
واقعا خيلي ظلم بزرگيه
بنده با نوزده سال سابقه و مسئوليت صد برابري و با مدرك دكترا ماهي ١٢ ميليون حقوق مي گيرم
کارگر بدبخت بایدازصبح تاشب کارکنه برای ماهی ۴تومن ،اونپقت یه نفرکه هیچ سودی هم برای مملکت نداره باید ۸میلیارد بگیره ،مسوولین کجایید
فرض کنیم پرسپولیس هشت میلیون هوادار داشته باشه اگر نفری هزار تومان بدهند این پول جور میشه. خاک بر سر مدیران این مملکت
من معلم اگه 60سال هم خدمت کنم باز 6 ملیارد گیرمون نمیاد ،پول مفت بیت المال انگار از کیسه باباشون خرج می کنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم