بازدید 9301
۱
معاون وزیر کار خبر داد

تحویل ۸۴۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۴۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و۷۷۰ درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 09 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جعفر کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در دهه۶۰ تعاونی‌های مصرف در ذهن مردم ثبت شدند، زیرا کمک‌های بسیار خوبی به حاکمیت برای تولید کالای اساسی ارائه می‌دادند.

او ادامه داد: سیر تحول تعاون طوری پیش رفت که فروشگاه‌های زنجیره‌ای روی کار آمدند ما در حال حاضر ۹۴ هزار تعاونی در حوزه تولید، توزیع و خدمات داریم و ۵۴درصد آن‌ها در حوزه تولیدی و ۱۰۷ مردم کشور هم در حوزه تعاون در حال فعالیت هستند.

کبیری بیان کرد: در گذشته وزارت مسکن، مسئول سیاست‌های بخش مسکن بود و امکان بیشتری برای تعاونی‌های مسکن داشت که زمین‌های ارزان قیمت در اختیارشان قرار دهد، اما با افزایش جمعیت و منابع محدود ارزی، روز به روز فعالیت‌ها محدود شد، در حال حاضر ۹ هزار تعاونی فعال مسکن داریم.

او اضافه کرد: ۸۴۰هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و ۷۷درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده، همچنین امروز ۳۸۳ پروزه در حوزه‌های مختلف تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۲۶ هزار نفر با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌کنیم و انشااله بتوانیم در سال جهش تولید بیش از پیش موفق باشیم، زیرا این تعاونی‌ها هستند که تاب آوری اقتصاد کشور ما را افزایش می‌دهند.

کبیری گفت: برای تعاونی‌های جوانان، زنان و دانش بنیان‌ها یک خط اعتباری ویژه در اختیار دادیم تا بتوانند تا سقف ۱ میلیارد تومان بدون وٍثیقه برای کار خود دریافت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دولت تدبیر و امید.................... پراید 100 میلیونی و سکه 12 میلیونی ...................مثل جوک است . کشور در دست دلال هاست دولت هم از دلال ها باج می گیرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل