بازدید 9396
گزارش

لیست استقلال در آسیا؛ هیچ خرید جدیدی نیست!

لیستی که به AFC ارسال شده دقیقا همان بازیکنانی هستند که در لیگ برتر و جام حذفی هم حضور داشتند و مشخص است با توجه به بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی نفرات جدید به این فهرست اضافه نشدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 09 September 2020

اعضای تیم استقلال در حالی صبح پنجشنبه با پرواز اختصاصی راهی کشور قطر می‌شوند که هنوز مشخص نیست چه نفراتی آبی ها را در این سفر همراهی می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این شرایط لیست آسیایی استقلال برای 4 بازی باقیمانده از لیگ قهرمانان هم ابهام های زیادی دارد.

از قبل مشخص شده بود که مدیران استقلال نام بازیکنانی که قرارداد ندارند را هم در لیست آسیایی گنجانده اند و معتقدند آنها باید در این مسابقات حضور یابند اما این بازیکنان حتی در تمرین امروز شرکت نکردند.

لیست استقلال در آسیا؛ هیچ خرید جدیدی نیست!
لیست آسیایی استقلال که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده در ادامه آمده است:

دروازه‌بان: حسین حسینی، حسین پورحمیدی و علیرضا انصاری
مدافعان: روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، عظیم گوک، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، آرش داجلیری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و هرویه میلیچ

هافبک ها: آرش رضاوند، علی دشتی، سینا خادم پور، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، امیرحسین خدامرادی، علی کریمی، فرشید باقری، سیدمحمد عابدی، فردین رابط، عرفان روحانی، امیرحسین کارگر، مسعود ریگی و زکریا مرادی

مهاجمان: ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و محمد بلبلی.

گفتنی است؛ لیستی که به AFC ارسال شده دقیقا همان بازیکنانی هستند که در لیگ برتر و جام حذفی هم حضور داشتند و مشخص است با توجه به بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی نفرات جدید به این فهرست اضافه نشدند.

البته استقلالی‌ها نام داریوش شجاعیان را نیز در فهرست این تیم قرار دادند اما با توجه به قوانین موجود نمی‌توانند از او استفاده کنندمگر اینکه اتفاق ویژه‌ای رخ بدهد. ضمن اینکه تعداد زیادی از بازیکنان مذکور خواهان جدایی هستند و احتمالا در سفر به قطر هم تیم را همراهی نخواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان