بازدید 4933

کشف ۳۰ هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته

رییس کلانتری ۱۷۵ باقر شهر از کشف ۳۰ هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته در انبار فروشگاهی در حوالی باقر شهر خبر داد. خبرگزاری میزان - سرهنگ داوود آقازاده از کشف ۳۰ هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته در انبار فروشگاهی در حوالی باقر شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 07 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از میزان، رییس کلانتری ۱۷۵ باقر شهر ادامه داد: یازدهم شهریور ماه دو شهروند به کلانتری ۱۷۵ باقرشهر مراجعه و اعلام کردند، مالک فروشگاهی هستند و اخیرا تعداد قابل توجهی آب معدنی از شخصی که مالک فروشگاهی است، خریداری کرده‌اند، اما آب معدنی‌ها تاریخ گذشته است.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این شخص تاریخ آب معدنی‌ها را با دستگاه تغییر داده و تاریخ جدید زده است.

سرهنگ آقا زاده گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی عوامل کلانتری ۱۷۵ باقرشهر برای بررسی دقیق موضوع به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات پلیسی به دست آوردند، آدرس اعلامی یک مجتمع تجاری در حوالی باقرشهر است.

رییس کلانتری باقر شهر با اشاره به اینکه هویت مالک مجتمع تجاری شناسایی شد، گفت: در بررسی‌های بیشتر ۳۰هزار لیتر آب معدنی تاریخ گذشته از داخل انباری این مجتمع کشف شد.

وی افزود: مالک انباری در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت که با استفاده از دستگاه چاپ تاریخ‌ها را تغییر داده است و آب معدنی‌های تاریخ گذشته را فروخته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم برای گرفتن دستور قضائی به همراه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی معرفی شد وکشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار