بازدید 10092

واکنش علیرضا دبیر به استعفای بنا

رییس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا استعفایش از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را به صورت پیامکی به وی اطلاع داده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 06 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا دبیر درباره استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: باید شفاف صحبت کنیم. حقیقت این است که دیروز (شنبه) ساعت ۶ یا ۷ بعداز ظهر بعد از ظهر محمد بنا به من پیامک داد و گفت که دیگر خسته شده و نمی‌تواند به همکاری ادامه بدهد.

رییس فدراسیون کشتی افزود: این مسائل در ورزش زیاد اتفاق می‌افتد. چند روز صبر می‌کنیم تا فضا آرام‌تر شود سپس جلسه می‌گذاریم و در این خصوص صحبت می‌کنیم. الان هم فضا را آن طور می‌بینم و استعفا را جدی نمی‌دانم. آقای بنا هم برای من و هم جامعه کشتی عزیز است و خودش هم این را می‌داند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این استعفا ارتباطی به جلسه روز گذشته در فدراسیون دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: خیلی در ریز این موضوع نیستم، اما بالاخره حق بدهید ۷ ماه است که کشتی بلاتکلیف است. بنا هم وقتی مسئولیتی قبول می‌کند باید به مردم و فدراسیون پاسخگو باشد. او مسئولیت پذیر است و در این شرایط به او فشار وارد می‌شود. استعفای او می‌تواند بی دلیل هم نباشد، اما اینکه استعفا رسمی باشد چنین نیست.

دبیر در پایان گفت: از مردم می‌خواهم دعا کنند تا شرایط عادی شود. بنا هم بداند چه در کشتی باشد یا نباشد برای ما عزیز است و زحماتش در کشتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. امیدوارم خستگی او در برود تا باز هم بتوانیم در خدمت او باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار