بازدید 14779

سلطان قبر دستگیر شد

سلطان قبر دستگیر شدبعد از انتشار خبر پرده‌برداری از ماجرای مافیای فروش قبر در تهران، یک منبع آگاه خبر دستگیری این فرد را تأیید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 06 September 2020


به گزارش تابناک، بعد از انتشار مصاحبه ایکنا با عنوان «پرده‌برداری از مافیای فروش قبر در تهران / حقیقت ماجرای همسطح‌سازی قبرستان ابن‌بابویه»، یک منبع آگاه از دستگیری سلطان فروش قبر خبر داد.

این منبع آگاه اعلام کرد: نام این فرد «س-ح-ا» است و صبح امروز توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرری دستگیر شده است.

چند هفته قبل بود که ایکنا، در مصاحبه‌ای با حجت‌الاسلام علامه، مدیر آستان ابن بابویه شهرری، از مافیای فروش قبر در تهران پرده‌برداری کرد و حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری نیز در مصاحبه‌ای دیگر از اخراج فرد واسطه‌گر فروش قبور از آستان شیخ صدوق(ره) خبر داده بود.

مدیر آستان ابن بابویه شهرری در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری ایکنا، گفته بود: «از گذشته یادمان است که می‌گفتند بدترین کار مرده‌خوری است؛ بنده نمی‌دانستم که مرده‌خوری به چه معناست، تا اینکه اینجا آمدم و دیدم که مرده‌خوری وجود دارد. در حالی که ما باید به خانواده‌های متوفی کمک کنیم و آرامش روحی و روانی انتقال دهیم و در حد توان دستگیر آن‌ها باشیم، متأسفانه با حضور این گروه مافیایی بار بیشتری بر دوش آن‌ها گذاشته بود و خانواده‌ها در شرایط بسیار بدی قرار گرفته بودند. بعد از دفن اموات خانواده‌ها متوجه می‌شدند که چه بار مالی سنگینی برای این موضوع متحمل شده‌اند که قانوناً نیز نباید آن را پرداخت می‌کردند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱
سلاطین ایران
خوب ببرن جای دیگه دفن کنن مگه فرقی می کنه کجا چالت کنن
احسنت بر تابناک با این خبرهای خوبش
چه سوژه ای بشه این خبر
اگه مجرمه، اسمش رو بگین اگر نیست خب چرا دستگیرش کردین و بطور قطعی میگین که تین فرد جرمش قطعی هست. یا خالی بندیه یا ایشون هم از آشنایان دولتیه که اسمش رو مخفف کردین.
سال 94 پدر من فوت کرد. اون رو خواستیم در قبر پدر بزرگم که در ابن بابویه دفن بود و مدت بیش از 50 سال از دفن وی گذشته بود دفن کنیم. همین آقا که در مقابل ابن بابویه مغازه ظروف کرایه دارد، مبلغ 30 میلیون تومان از ما گرفت با کارت خوان داخل مغازه
اینطور هم نبود که کسی در آنجا مطلع نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
شما خیلی بیجا کردین دادین.
تا وقتی .... نباشه .... سوار هم نیست
صدرصد از فامیلای دولت و زیر مجموعشه وگرنه ادم های عادی بدبخت ک جرات خلاف ندارند پدرشون رو در میارن چون این کارا فقط حق دولتی ها و فامیلاشون هست
من دیروز دیدم همسایه روبروی ما یک کامیون هویج خونه اش خالی کرد فکر کنم سلطان هویج باشه لطفا مسئولان رسیدگی نمایند
یعنی در بلاد کفر هم این همه سلطان داریم؟
اینجوری ام نیست من از نزدیک شاهده کاره خوبشم بودم ولی کارش اشتباه بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار