بازدید 5303

معاون وزیر: توصیه ما حضور دانش‌آموزان است

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس را توصیه می‌کنیم گفت: با گروه‌بندی که در مدارس انجام شده حضور حداقلی دانش آموزان در مدارس را داریم و جای نگرانی نیست.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ 06 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیمع رضوان حکیم‌زاده اظهار داشت: به طور رسمی بازگشایی مدارس در کشور انجام شد و تمام تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس اندیشیده شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه حضور دانش آموزان در مدارس را توصیه می‌کنیم گفت: دانش آموزان حق دارند از آموزش و فرآیند تربیتی در مدرسه برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در محیط مدرسه توسط معلم و ارتباط او با دانش‌آموز اتفاق می‌افتد که اثر تربیتی بر دانش‌آموز دارد افزود: اگر چه شاید بتوان آموزش را آنلاین و در فضای مجازی دنبال کنیم، اما از بحث پرورش و تربیت دانش آموزان نباید غفلت کرد.

حکیم‌زاده با اشاره به اینکه از خانواده‌ها می‌خواهیم تا معلمین را برای حضور دانش آموزان در مدارس همراهی و حمایت کنند خاطر‌نشان کرد: با گروه‌بندی که در مدارس انجام شده حضور حداقلی دانش آموزان در مدارس را داریم و جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان از طریق مدرسه تلویزیونی بازآموزی دانش آموزان را پیگیری کردیم تصریح کرد: معلمان در آغاز سال تحصیلی اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان تمام محتوای آموزشی سال قبل را یاد گرفته باشند و بعد درس‌های سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از آغاز به کار مدرسه تلویزیونی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در کشور خبر داد و گفت: دروس نیز در شبکه جدید شاد بارگذاری شده و امیدواریم سال تحصیلی جدید کمترین دغدغه را برای دانش آموزان و والدین آن‌ها داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
اگر تا حالا نگران نبودیم با این توصیه "جای نگرانی نیست" این خانم واقعا نگران شدیم
خانم معاون وزیر گروه بندی کلاس کجا بود ؟‌بچه ها چطوری برن مدرسه ؟‌سرویس هم گروه بندی شده ؟‌مردم به نون شب محتاجن . بچه ها تو خونه باشن هزینه ها کمتره .
1)- سرکار خانم معاون وزیر ایا شما بچه دبستانی دارید؟ 2)- آیا شما حاضرید فرزندتان را هرچند پرو تکل های بهداشتی هم در مدرسه رعایت کنند بچه تان به مدرسه برود؟
جای نگرانی نیست!!!
موج جدید کرونا در کودکان شیوع پیدا می کند!!!
رئیس جمهور که جرات نکرد از ترس جونش حضوری بیاد بازگشایی مدارس!!!
حرف و حدیث و دروغ و چاخان واسه مردمه!!
همه متخصصان بهداشتی_درمانی خلاف این رو توصیه میکنن
شما با چه صلاحیتی این توصیه رو میکنین؟
مسئولیت عواقبش با کیه؟
رضوان جون. تو بچه خودت رو میفرستی مدرسه؟ اگر بچه مدرسه ای داری لطفا بگو فرستادیش کدوم مدرسه؟
من به عنوان یک مادر که هم شاغل هستم و هم دانشجو، و وقت آزاد ندارم، امسال شخصا آموزش بچه ام را به عهده میگیرم. چون میدانم این مثلا "پروتکولها" برای بچه دبستانی عملا بی معنی است. والسلام. نامه تمام.
خانم معاون توصیه کافی نیست
با بخشنامه ای که یکشبه صادر شده و حضور دانش آموزان اجباری شد آیا نظارت کرده اید که تمامی مدارس موفق به اجرای گروه بندی شده اند ایا تمامی مدارس بموقع اطلاع رسانی کرده اند
دیروز دبیرستان پسرم مدیر ساعت 8/20اومد 300دانش آموز با اولیا از ساعت 7/15 در مدرسه آواره بودن نه تقسیم بندی انجام شده و نه اطلاع رسانی درستی ..... دلیل بی برنامه گی رو مدیر مدرسه بخشنامه دیرهنگام عنوان میکند
نظافت و نظم مدرسه افتضاح است ، وسایلی برای ضدعفونی در بدو ورود وجود ندارد
مدارس چگونه نظارت میشووووندددددد؟؟؟؟؟؟؟ مسئولیت آلودگی و مبتلا شدن در این محیط برعهد کیست؟؟؟؟؟ آنچه شما عنوان میفرمایید مختص تعداد محدودی مدارس غیرانتفاعی است که با تعداد معدودی دانش آموز فعالیت میکنند مسئولیت شما برای آحاد ملت است نه شرایط و امکاناتی که خودتان و اطرافیانتان از آن برخوردارند
از چند ماه گذشته عنوان شده که آغاز سال تحصیلی از 15شهریور خواهد بود اما دریغ از اقداماتی مفید و موثر سامانه شاد مشکل دارد
مسئولین مدارس دولتی در خواب زمستانی بوده اند
امکاناتی برای ضدعفونی فراهم نشده است
توزیع کتابهای درسی مشکل دارند
این وضعیتی از مراکز استان است
سرکارخانم حکیم زاده واااای بحال شهرستانها و مناطق محرررروم

یک سوال شما فرزندانتون رو به مدرسه فرستادید ؟؟؟؟
من الله توفیق
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خانم معاون وزیر میگن جای نگرانی نیست و تمام تمهیدات لازم انجام شده اخبار دیشب هم که نشون داد والدین و بچه ها مشتاق حضور در کلاس هستن احتمالا کسایی که اینجا مخالف هستن یا نیروهای بیکانه هستن
یا جاسوس نفوذی دشمنان.. اگه بچه های ما بعد از مدرسه رفتن کرونا بگیرن اون موقع هم خود ما مقصریم و به مسئولین متعهد و دلسوز هیچ ربطی نداره
یه سوال: طبق چه فرمولی فهمیدن که کلاسهای 35 دقیقه ای خطری واسه دانش آموزان نداره و به کرونا مبتلا نمیشن؟ اگه بشه 36 دقیقه یعنی خطرناکه؟
دروغ گویی و اظهارات خلاف واقع و تصمیمات غلط باید تبعات کیفری برای مسوولیت داشته باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار