بازدید 36946
۷

تولید مشترک واکسن کرونا در دستور کار ایران و روسیه

سفیر کشورمان در روسیه در گفتگوی مجازی با کیریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ، آمادگی ایران را برای اجرایی شدن طرح همکاری مشترک در تولید واکسن و دارو اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 04 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پی گفتگوی اخیر روسای جمهور و وزیران بهداشت ایران و روسیه و تاکید بر ضرورت همکاری مشترک در تولید دارو و واکسن، کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه این درخواست را در گفتگوی مجازی با کیریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد.

وی همچنین موفقیت دولت روسیه را در زمینه ساخت و تولید واکسن کووید ۱۹ تبریک گفت.

سفیر ایران در این گفتگو با اشاره به نتایج دو نشست کار گروه واکسن و دارو میان انستیتو پاستور و مرکز ملی گامالی روسیه ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر فرایند تولید مشترک واکسن کووید ۱۹ با همکاری صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه آغاز شود.

رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه نیز با ابراز خرسندی از همکاری‌های عمیق دو کشور بویژه در زمینه واکسن کووید۱۹ گفت : تولید انبوه واکسن با مشارکت و همکاری ایران بزودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷
جالبه....روسیه یه واکسنی تولید کرده که کسی قبولش نداره وخریدارش نیست حالا کشور ما میخواد با سرمایه گزاری روی یه بازی باخته باز هم پول توی جیب این کمونیستها بریزه...واقعا که!!
به عنوان موش آزمایشگاهی می خوان از ما استفاده کنن
منظورتون تولید آشغال واکسن تایید نشده در روسیه و آزمایش روی مردم ایرانه؟؟؟؟!!!!!
این واکسن ها را ببرید برای مسئولان نظام استفاده کنید من اگر بمیرم هم حاضر نیستم واکسن روسی و چینی مصرف کنم
در این کار مشترک ایرانی میشه موش آزمایشگاه های روسیه
واکسن روسیه آماده عرضه و مصرف عمومی نیست زیرا هنوز مرحله سوم آزمایشات ایمنی و کارآوردی را نه تنها تکمیل بلکه آغاز هم نشده است. تازه این هفته مقامات روسی گفتند که مرحله سوم را با حدود 40000 داوطلب بزودی آغاز می کنند. تکمیل این مرحله چندین ماه طول خواهد کشید و نتیجه آن هم الزاماً مثبت نخواهد بود و بستگی به نتیجه آن دارد. پیش از تکمیل موفقیت آمیز این مرحله، واکسن روسی مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی قرار نخواهد گرفت.
امان از دست دلالان دارویی ایران روس که بیست ساله همه رو سر کار گذاشتن ان از داروی آیمود ایدز بعدش هم بیوتک
تولید مشترک یعنی اینکه روسیه واکسن را تولید میکند وآزمایشات را در ایران انجام میدهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل