بازدید 4408

سازمان‌لیگ: حضور تماشاگران در فینال جام‌حذفی ازدست ما خارج‌ شد

کد خبر: ۱۰۰۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 04 September 2020

سهیل مهدی درباره برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد یکی از ورزشگاه‌های مدرن فوتبال کشور است. همان‌طور که مشاهده کردید یک ورزشگاه با تجهیزات خوب می‌تواند فوتبال خوبی را هم داشته باشد و امروز دیدید که در فینال جام حذفی بازی بسیار خوب و با شور و هیجان بالا را داشتیم.

به گزارش تابناک ورزشی، این مسوول سازمان لیگ افزود: ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد پتانسیل بالایی دارد و با توجه به شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اگر شرایط فراهم باشد دومین ورزشگاهی که برای میزبانی در مسابقات بین‌المللی استفاده خواهیم کرد ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص حضور تماشاگران در دیدار فینال جام حذفی گفت: فوتبال همیشه ورزشی جذاب بوده است و شور و حال تماشاگران فوتبال گاهی آن‌قدر زیاد است که از دست مسئولان هم کاری برنمی‌آید. امروز شاهد حضور تعداد زیاد تماشاگران بودیم، اما این هواداران هم جزو زیبایی‌های فوتبال هستند.

سهیل مهدی در خصوص شروع فصل جدید لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: روز‌های فیفا مشخص نشده است و این بزرگ‌ترین مشکل برای ما است. ما باید منتظر بمانیم تا فیفا روز‌های خود را اعلام کند و همچنین سرمربی تیم ملی زمان اردو‌های خود را مشخص کند تا بعد از آن بتوانیم برنامه‌ریزی انجام دهیم و فصل بعدی لیگ را شروع کنیم. با این حال فکر می‌کنم اواخر مهرماه و یا اوایل آبان ماه لیگ برتر فوتبال شروع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی