بازدید 6433
۴

شکست ناباورانه و پرگل استقلال مقابل تراکتور

کد خبر: ۱۰۰۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ 03 September 2020

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با برتری پرگل شاگردان ساکت الهامی خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز در دیدار فینال جام حذفی فوتبال، از ساعت 18:21 امروز (با 6 دقیقه تاخیر) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی 3 بر صفر تیم تراکتور پایان یافت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول:

دقیقه 7: میثم تیموری اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه 17: محمدرضا خانزاده، مدافع جلو کشیده تیم تراکتور که قصد ارسال توپ به روی دروازه استقلال را داشت، به شکل تصادفی و زیبا توپش وارد دروازه سید حسین حسینی شد تا تراکتوری‌ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 20: حرکت خطرناک بازیکنان استقلال، اولین خطر را روی دروازه تراکتور خلق کرد اما عدم هماهنگی شاگردان مجیدی باعث شد این موقعیت از دست برود.

دقیقه 35: پاس در عمق زیبای احسان حاج صفی و فرار خوب اشکان دژاگه این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال قرار داد که دژاگه با یک حرکت انفرادی خوب و ضربه آرام، دومین گل تراکتوری‌ها را در این بازی به ثمر رساند.

دقیقه 39: کارت زرد دوم بازی هم به اکبر ایمانی از تراکتور داده شد.

دقیقه 42: ارسال زیبای اشکان دژاگه روی دروازه استقلال، با خروج اشتباه سید حسین حسینی همراه شد که ضربه اکبر ایمانی با ضربه سر سومین گل تیم تراکتور را وارد دروازه استقلال کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
استقلال که با خوش شانسی و اشتباهات دفاع ودروازه بان پرسپولیس دردقایق اخر گل مساوی رازد ودرضربات پنالتی پرسپولیس را برده بود دستش ازجام حذفی هم کوتاه شد پرونده مجیدی هم بسته شد
حق به حقداررسید (:
چرا ناباورانه؟؟
چرا ناباورانه!!!
تراکتور تیم کمی نیست..ولی شانس اوورد که مربی تراکتور اشتباهات عجیبی انجام داد و دو گل زد و اگر هوشیار بود سه گل دیگر بخاطر اشتباهات ساکت الهامی میتونس به تراکتور گل بزنه..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان