بازدید 28128

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۳ شهریور ۹۹/ مجموع مبتلایان از مرز ۳۸۰ هزار تن گذشت

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۹۹۴ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۰۲ نفر از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 03 September 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۸۰ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۸۰ هزار و ۷۴۶ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۱ هزار و ۹۲۶ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۲۸ هزار و ۵۹۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۰۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۸۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۵ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.9
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
ریشه اصلی مشکلات جهل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
آغازاده های کاسبان تحریم
مستقر در کاخهای چند هرار میلیارد تومانی فرمانیه و کامرانیه و لواسانات
و البته کانادا و انریکا و اروپا و دوبی و ترکیه
رفتیم برا پیک سوم، پیک محرم. خدا رو شکر پیاده روی اربعین حذف شد.
فاجعه کرونا با بازگشایی مدارس تکمیل میشود.بچه ها نمیتوانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند،بازیگوش هستند.وقتی بزرگترها نمیتوانند فاصله اجتماعی زا رعایت کنند از بچه ها چه انتظار نابجایی است؟!!با توجه به اینکه بچه ها سیستم ایمنی قوی تری دارند،بهترین عامل انتقال به خانواده هایشان میشوند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
گفته میشود مدارس اگر میتوانند پروتکل ها را رعایت کنند باز کنند گوینده این تصور را ندارد که در یک کلاس 30 نفر چطور دانش آموزان میتوانند حداقل فاصله 1/5 متری را از هم رعایت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
تحت هیچ شرایطی امکان بازگشایی مدارس وجود ندارد هر کجای دنیا هم اینکار را کردند دوباره مجبور به تعطیل کردند شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
درسته واقعاً ، خدا به بچه هامون رحم کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
دختر من امسال میره کلاس اول زنگ زدم گفتم فقط غیر حضوری ثبت نام میکنم نمیخوام کلاس بیاد و خوندن نوشتنم بلده گفتن ببرین سنجش رفتم دیدم تو یک جای بسته یک نفر نشسته با همون دستکشی که نفر قبلی را دیده میخواد دستش را بزنه تو دهن بچه من دندون و چشم و گوش و غیره را ببینه گفتم سنجش انجام نمیدم بعد رفتم مدرسه مدیر گفت باید بیاین جلسه معارفه با معلم ۶۰ تا دانش اموز کلاس اول با ۱۲۰ تا ننه بابا و کادر مدرسه تو یک سالن ۵۰ متری گفتم نمیارم گفت پس ثبت نام نکن به همین راحتی گفت ما هفته ای دو روزم کلاس دارم و تنها پروتوکل بهداشتیشون لته کهنه دست سرایدار بود که میکشید همه جا نه شیر الکترونیکی نه مایع ضد عفونی و نه خودشون رعایت میکردن من بچم را بمیرم نمیفرستم بره اگه چیزیش بشه برا اقایون عدده تو امار برای من زندگیمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
کاربر23/31احسنت بر شما من هم با شما هم نظر هستم خدا میدونه که از وقتی خبر حضور دانش آموزان رو شنیدم چه حالی دارم
بعد از 8 ماه هنوز نتوانسته اند یک ماسک را اجباری کنند بعد با خواهش تمنا میخواهند کشور داری کنند
امروز صدا و سیما داشت خودشو میکشت به مردم قالب کنه افزایش آمار فقط بخاطر مسافرتهاست. انگار تجمع و انتقال ویروس فقط با مسافرته ولی با تجمعات عزاداری و بازگشایی مدارس و کنکور و درست ماسک نزدن مردم و ازدحام توو مترو و اتوبوس و... نیست. فقط مسافرت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
هرچیزی که به ضعف عملکرد خودشون و تصمیمات برمی گرده حتی اگر عمدی باشه یا ناشی از سوء مدیریت و فقدان دانش، تاثیر گذار نیست ولی هرچی که به مردم مربوط میشه حتی اگر بخاطر فقر فرهنگی یا فقر اقتصادی باشه تنها عامل افزایش آمارهاست
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
دوست هموطن هر تجمعی بدون رعایت اصول بهداشتی خطرناک است ولی قبول کنیم ریسک در مسافرت ان هم به مناطق پر خطرزیاد استحالا هرکسی نظری دارد این وسط جان مردم هست که مورد معامله قرار میگیرد
فاجعه کرونا با بازگشایی مدارس تکمیل میشود.بچه ها نمیتوانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند،بازیگوش هستند.وقتی بزرگترها نمیتوانند فاصله اجتماعی زا رعایت کنند از بچه ها چه انتظار نابجایی است؟!!با توجه به اینکه بچه ها سیستم ایمنی قوی تری دارند،بهترین عامل انتقال به خانواده هایشان میشوند!!!
من فکر میکنم همه به این باورید که کرونا فقط در اماکن مذهبی است ولی یکسری ها هر غلطی دلشون میخوان میکنند و هر جایی دوست دارن میرن.
چه مردم جاهل و از خود راضی داریم
را اینقدر تلفات داریم ؟
خدایا منجی ما را برسان.
اللهم عجل الولیک الفرج
شهر ما بهبهان تو وضعیت قرمزه ولی باز هم می گن بیاین مدرسه خدایا خودت به ما رحم کن
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج